Her şeyin başında kendini sevmek varken insanlar neden bunun farkına varmaz?

Her şeyin başında kendini sevmek varken insanlar neden bunun farkına varmaz?


Şöyle bak aynaya kendine..

Beğeniyor musun kendini?
Seviyor musun aynadaki görüntünü
Söylesene..
ne kadar değer veriyorsun kendine..
Cevabın evet ise ne ala
Fakat cevabın hayırsa...
Kendini sevmiyor ve değer vermiyorken
Bir başkasından bunu beklemen..
Saçma..

Bir çok insan kendisini sevmeyen ve değer vermeyen birisi olmadığından dem bulur ne yaparsa yapsın asla sevilmediği konusunda şikayet eder. Evet sevilmek ve değer görmek her insanın aslında bu hayattan beklediği şeylerden birisidir..

Lakin işin özünde her şeyin başında kendini sevmek ve kendine değer vermek vardır ki bir çok insan ne kendini seviyor ne kendine değer veriyor dahası birileri onu sevmedi istediği kişi ona karşı bir şeyler hissetmedi diye kendisini değersiz görüyor kendisini sevmiyor..

Bu durum aslında kendisinde bittiğini kendisini sevmenin ve güvenmenin değer vermenin onda pozitif bir etki yaratacağını ve hiçbir şeyin kendisinden değerli olamayacağını fark etmesinin yolunu açması gerekirken ısrarla hala sevilmediği ve değer görmediğine üzülmek dışında bir şey yapmıyor olması hayatı zindana döndürmek için yeterli bir nedendir.

Her şeyin başında kendini sevmek varken insanlar ısrarla neden başkalarının onu sevmesi için çabalar asıl noktayı kaçırır..
#DengesizBirAdam
Her şeyin başında kendini sevmek varken insanlar neden bunun farkına varmaz?
Cevapla