Sevgilim ağladığım için ağladı kendimi çok kötü hissediyorum benim yüzümden ağladı onu nasıl mutlu edebilirim?

Keşke ağlamaz olaydım başıma kötü bir olay geldi kendimi tutamadım ağladım sevgilim de bana sarıldı beni de ağlatıcaksın falan dedi ve sonra kendisi de ağlamaya başladı ikimiz de ağlıyoruz sonra durduk işte sevgilimin yüzü kıpkırmızıydı ağlarken birbirimize sarıldığımız için fark etmemiştim gözleri kırmızıydı nefes almakta zorlanıyordu ben ağladığım için benim yüzümden bu haldeydi kendimi çok suçlu hissettiğim için ağladım o da beni öyle görünce ağladı gene birbirimize sarılarak ağladık biliyorum böyle deyince kulağa komik geliyor ama dün ikimiz de çok üzgündük ve ben kendimi hala kötü hissediyorum sevgilimi dün o halde gördüğümden beri hiçbir şeye asla ağlamayan boyun eğmeyen adam benim yüzümden ağladı bugün aradım onu sesi üzgün geliyordu hala ağlamasa da o kadar ağlattım bari mutlu edeyim ne onu mutlu edebilir ki?
Sevgilim ağladığım için ağladı kendimi çok kötü hissediyorum benim yüzümden ağladı onu nasıl mutlu edebilirim?
Cevapla