Arkadaşlar ego kasmak için sormuyorum bu kızın benimle derdi ne beni iki kere Red etti 4 gün önce durakta beklerken kafamı bir çevirdim bu kız bana yaklaşmış birde bana bakıyordu kısa bir süre göz göze geldik sonra ben çektim bir dahada bakmadım ego felan kasıyor demeyin bütün egoları 2 kere Red ederek zaten kastı sizce derdi nedir benle.
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Peşinden koş istiyor en sonunda evet diycek
2 kere Red etmiş iki kere, hayır demiş şimdimi evet diycek
2 kere ne ki. Ben 13. de kabul ettim
Nasıl yani?
Sen hiç istemiyor muydun 13 çüye kadar aklına bile gelmez miydi nefretimi ediyordun
Hayır ama biz flört ediyorduk sevgili gibiydik
Neden 13 kere Red ettiğini merak ediyorum nefret etmiyorsan
Beni ne kadar istiyor görmek istedim. Öylesine ya tutarsa diye mi teklif ediyor yoksa gerçekten beni mi istiyor
İyide hiç kırılmadımı sana tmam sen böyle görmek istiyorsun ama 1 kere Red, etmek bile koymuş ken bana 2 kere Red ettiğinde öldüm ben sanki hayatla bağım koptu kaç ay sonra kendime geldim öyle bişey olmadımı
Biz internette tanıştık. Resmimi görüp yazdı. Ben çok tanımadığım için başta baya reddettim ama sürekli konuştuk flört ettik. Çok mu seviyorsun
Beni normal hayatımda tanıyor en yakın arkadaşımın kız kardeşiydi en yakın arkadaşımın kız kardeşi olduğu için ilk yaklaşamadım kıza açılamadım anca selamun aleyküm aleyküm selamdı ilgisi vardı ama ben karşılık vere miyorum hem ters bir durum olduğu için hemde abisi yakın arkadaşım olduğu için yakışmazdı bana aam sonra sevgim daha ağır bastı yüzüne açılamadım çünki gözümde sevgim iyice büyümüştüm bemde instagramda içimde ne varsa hepsini döktüm destan gibi bana yük olan ne varsa hepsini itiraf ettim ben dedi seni abi gibi gördüm san, o gözle hiç bakmadım dedi ama abinin yanın da arkamızda arkadaşıyla oturuyor du eliyle elseme dokundu çekmedi elini bende ordan aldığım ümitle açıldım Red etti beni buraya kadar bişey yok çektim kendimi bir süre sonra bir baktı yine peşime düştü abisiyle beraberiz oda bizimle çikolata alıyor bana ikram ediyor red etmişsin neden iş çıkışıardads abisiyle beraberken benim arabamla işten alırdık onların evin oraya gelirdik keşke az gezseydik felan derdi anlamazdım uzun lafın kısası ben yine ümitle dim yine Red etti ama bir fark vardı bu sefer abisine şikayet etti beni bende abisiyle konuşmak zorunda kaldım abisinin yüzüne bacını sevmiştim dedim aramızda geçen bir olay vardı onu anlattım telefonda timsah gözyaşları döküp beni suçlu duruma düşürdü yinede dimdik durdum yalan söylemesi beni çok yaralar mıştı ogünden beridirde nerde görsem görmezden gelirim yüzüne bakmam evet çok sevmiştim ama bende bunları hak etmemiştim
Şimdi bu aralar sürekli bir yerlerden karşıma çıkıyor kendi çıkmasa bile en iyi en yakın kankası sürekli görür oldum gören durakta bekliyorum tesadüf olması imkansız kafamı bir çevirdim bana 2 adım mesafeye kadar yaklaşmış gözümün için içine bakıyor bide bende kısa kestim bakmadım bir daha yüzüne o ısrarla bakmak istedi durakta başka kızlar vardı o bana bakerken bemde diğer kızlara baktım bilerek ona bakmadım kalktı gitti göremeyeceğim bir yerde beklemeye balaladı amacı ne anlamıyorum işte benim boktan hayatımın özeti bu
Yani abisine şikayet etmiş seni. Ama gözümün içine bakıyor falan diyorsun garip bir durum. Belki abisinden çekiniyor olabilir. Abisi kız istese onay verir mi bu ilişkiye
Abisi onay vermez, ama kızda abisini sallayacak bir kız değil
Yani abisinden korktuğunu sanmıyorum hatta böyle bişey imkansız
İşte daha 4 gün önce durakta yaklaşmış bana fark etmedim bile kafamı bir çevirdim bana bakıyor ama bildiğin gözümün içine daha öncede öyleydi ama sanmıyorum abisinden korktuğu için buna karşı olduğunu
O abisini dövecem zaten fırsat kokluyorum
Bence açık açık al karşına konuş. Onu gerçekten sevdiğini istediğini anlat. Bu sana son soruşum elimi tutuyor musun tutmuyor musun de. Hayır dersen bidaha asla sormıycam kalbime gömüp yola bakıcam de
Ya abisine söylüyor dengesiz şimdi söyle abisini dengesiz dengesiz geçen sefer konuştu sırf sevdiğim için ses etmedim ama bu söver ya abisi hastanelik olur ya ben ben zaten sevgimi bağrıma gömdüm insan sevdiğini görmezden gelirim ben geliyorum kız benden ne istiyor hala anlıya mıyorum
Bem buraya nasılıma fotoğraf atıyorum kızın birisi sürekli bana sövüyor diyorumki sen bana aşıksın aşkını itiraf et rahatla pat sövmeyi kesiyor hatta yorumu kaldırıyor eminim oda o gizli işte kanıtım yok takıldığım başka kız, arkadaşımda yok bir o aklıma geliyor
Abisine ne diyor
Bem buna içinde ne var ne yok dökğlmüştğmyw ilk açıl mamdq instada onları ss alıp saklamış ikinci açılmama abisine kanıt olarak göstermiş bu bana yazıyor diye beni seviyormuş diye sonrada bana böyle yaklaşıyor
Abisi de birdaha yazma konuşma felan fıstık boş tehtit ler felan filan
Yani senden korkuyor olabilir o yüzden abisine söylüyor olabilir. Pek tekin bir tip değilsin herhalde 😂
Korktuğum için değil adım saplantılı yads sapığa çıkmaması için uğraştım
Hayır ya gerçekten alakası yok benden de korkmuyor abisini nasıl biliyorsa benide öyle biliyor öyle söyliyim ama illagal olarak değil ysni benden de korkmuyor bence 😂
Yani abisine şikayet ediyorsa büyük ihtimalle sevmiyor. Ama sizi görmeden net bişey de diyemem
Dedimya abisine şikayet ediyor ama elsemdwn bana dokunuyor elini çekmiyor umut veriyor boyna bana açılınca Red ediyor
İki kere başıma geldi iki kere Red etti sanırım derdi yine aynı ama ben artık çok doluyum piskolojimi de bozdu en sonunda da denk geldiği yerde tokat manyağı yapıcam diye kendimden korkuyorum
Ben eskiden kavgadan kaçan biriydim şimdi önüme gelene insanla bu kız sayesinde kavga ediyorum
Haberlerde görüyoruz ne manyaklar var. Tokat manyağı yapıcam lafın hiç hoşuma gitmedi. İnsan sevdiği insana nasıl kıyar
Sebebi beni çok yıpratması piskolojimi alt üst etmesi gönlü yoksa beni ikide bir umutlandırıp duygularımla oynaması benimkide kalp benim kide can benimde canım yanıyor ses çıkar mıyorum diye üzerime geliyorsa diye dedim bazen dengesiz leşiyorum hepsi onun yüzünden bana yaşıttıkları yüzünden en basit örneği uzak duruyorum yüzüne bakmıyorum unutmaya çalışıyorum gelmiş bana yaklaşıyor gözümün içine bakıyor beni umutlandıyor keşke karşıma güvene bileceğim seve bileceğim birk kız çoksads gözüm ondan başkasını görmese ama oda verdiğin değer kadar kıymet bilse.