Vazgeçemediğim biri var ama başkasıyla birlikteyim, ne yapacağım?

Komşumla aynı orta okuluna gidiyorduk, kendisi benden 3 yaş büyüktü. Ben çok hoşlanmaya başladım ve sürekli onunla göz göze gelmeye başladık, uzun uzun. Bu zamanla çok derin bir şeye dönüştü ve çok tutkulu bakişmalar oluyordu. Okulu bitirdiğinde ona ilk adımı ben attım ve internetten konuşmaya başladık. Bu hiç bir zaman bir ilişkiye dönüşmedi maalesef. Hep varla yok arası gibiydi. İki sene sonra onu hala unutamadığımı söyledim ve tekrar konuşmaya başladık bu sefer bir kaç kere görüştük. Mesajlarda çok soğuk davranıyordu ama görüşünce çok heyecanlanıyordu. Onun ilkiydim. Sonra bir takım uzaklaşmalar oldu, hiçbir zaman ne hissettiğini anlayamadım. Hem uzak duruyordu hem de vaz geçemiyordu. ve birgün mesajlaşırken bana ben seni hak etmiyorum, benim geleceğim çok karanlık seni de buna sürükleyemem, seni çok seven birisini bul falan. Ve hiç unutamıyorum, şunu da ekledi; sana aşıksam bunu asla öğrenmeyeceksin dedi. Ben pes etmedim onu çok sevdiğimi ve ne olursa olsun onunla olmak istediğimi söyledim. İşe yaramadı, bana yazmıyordu hep kaçıyordu ve ben sadece acı çekiyordum. Bende sonradan olmayacağını anlayıp ona mesaj attım ondan vaz geçtiğimi söyledim ve bitti. Aradan 1 sene geçti kız arkadaşı oldu ve bu kızı sürekli gözüme sokmaya çalıştı. Penceremin önünde bağırarak konuşmalar, gözüme sokmalar falan. Tabi benim canım çok yanıyordu onu çok seviyordum. Şimdi 4 yıl oldu, ve hala o kızla beraber. Bende bir başkasıyla. Beni gördüğünde hala çok derin bakıyor gözlerimin içine hiç kaçırmadan, ve heyecanlanıyor. Bana instagramdan istek attı. Sizce ne yapmaya çalışıyor? Bana karşı duyguları var mı?
Vazgeçemediğim biri var ama başkasıyla birlikteyim, ne yapacağım?
Cevapla