Sosyal medya kullanan bir insanın ilişki tarihlerini biyografisine yansıtması sizce doğru bir hareket midir?


İnsanlar sevdiği adama sevgisinden neler neler hazırlıyor. Aga be...
Biz bu dünyaya insanların mutluluğunu seyretmeye gelmişiz sanki... ne diyelim. Görselin sahibini en içten dileklerimle kutlarım.
Ne sevgi ne gösteriş, düpedüz ahmahlıktır. Evliliği büyük başarı zanneden bir güruh var ülkemizde. Atomu parçalarsın burun kıvırırlar ama evlenince adam oldum zannederler. Çok ilginç, incelenmesi gerekiyor.
Cevap
16Cevap
Ksşdsömanakalslw bu ne yaa iğrenç gösterişte değil bu cringelık
Covid darbe yaratsa da vazgeçmemiş 😂
Birbirlerine jest yapıyorlar sanırım yoksa bizene değil mi yani bize gösteriş için yapacak kadarda görmemiş olamazlar sanırım galiba umarım..😄
Mallık, arkadas eş dost akrabaya hava atmak evlenemeyenlere ben başardım siz hala ezikliğe devam demek.
Ahahshdhfhg aşırı saçma ya bizene sizin evlendiginiz tarihten sevgili olduğunuz tarihten ne sanıyorlarsa😂
Özenti ne yapsın yoklukta millet yaparken cok özenmiştir yaz babam yaz sonra tarihleri 😂😂
Saçmalıktır yapmayın gözlerimi yerinden çıkartmak istiyorum
Falancanın zevcesi yazanlar var. Cidden bu hayatta hiç mi bi misyonunuz yok
Birisi onlara, çıkma veya evlenme tarihlerinin umurumuzda bile olmadığını söylesin
Her daim saçma buluyorum. Kişilerin ne için yaptığı beni ilgilendirmiyor ama ben yapmam. Artık her insta profilinde aynı şeyleri görmekten de gına geldi.
Hay Maşallah kütüğü de yazsaymış. Tav oluyorum böyle yazanlara.
Onların da başarı kriterleri bunlar demek ki ne diyeyim
Doğru bulmuyorum, balon gibi geliyor bana bu durum. İçi boş ama, dışı şişik. Tek gayesi evlenmek olanlar için iyi bir etiket.
Gösterişten ziyade bakın benim zeka seviyem bu kadar diyor. Düğünden sonra ki olacak olan olayları umarım yazmaz.
Bu iki hafta sonra "Kocişime kurdeleli yumurta😍" "Kocişim bana süpürge almış😎" diye tweet atmazsa ben bir şey bilmiyorum🤢🤮
Gösteriş değil Gerzekliktendir 🤣🤣 nasıl saçma bir şey
Arkadaşım var bir tane yapr bunu hep dalga geçerim
Gösteriş mi, sevgi mi bilmem ama bu kadar tarih ergenliktendir..
Off bu ne böyle :/
Kusasım geldi. Dünyanın en saçma şeyi bu. Allahım nasip etme...
bu ne beee şeceresini çıkarmış ne saçma sapan bişey bu... ahahahaha yyaaaa çok saçmaaaa
Ya hadi evlilik tarihini yazarsın da boyle kronolojik olarak sıralamak nedir ya kakdjwidis
Gösteriş ve gereksiz. Herkesin bilmesine ne gerek var ki
Bence doğru değil. Aşırıya kaçınca saçma duruyor. Bi tane yazılsa neyse ama bu nedir:d
Bir tane tarih yaz oraya, bu ne göm görmedik gibi 🤢🤢
Geçen gün bu konu hakkında konuştuk iğrenç bişey 🤢🤢🤮
Evlilik tarihi anlarımda diğer şeyler biraz aptalca geliyor
Ciao
Bu tarz abartı duruyor ancak tek tarihte bir sorun yok bence. Bunun gösteriş olacak bir şey olduğunu düşünmüyorum saçma.
Görseldeki çift takı için düğünü 1 yıl ertelemiş. Bu nasıl bir azimdir... çeyrek takasım geldi. Neyseki param yok
Cvye eklenmelik bir şey sdf
Gerdek gecesi saat 00. 00
Kizligim bozuldu saat 00.03
Gerdek gecesi bitti saat 00.05
Bu ne ya gözüm kanadı. Varoşluktandır o daha çok
Komikik diye yapmislar herhal
"Manitam var uzak dur" demeye çalışıyorlar kanks
Artık gerçekten iğrenç bi olay. Bize ne kardeşim ne zaman tanıştın evlendin doğurdun. Kızlar yapmayın. Gözümüz yok lütfen yapmayın
Budalalıktandır. Cümle alemin işi gücü yok bunların çeyiz tarihini merak ediyor sanmaktandır. Kıiaca cahilliktendir, görgüsüzlüktendir
Sadece ilişkisi var yazılsa güzel olur. O da insanların duygular beslememesi için nişan yüzüğü gibi.
Ergenlikten.
Neyse ki böyle biri değilim
Ergenlik.
Tamamen gösteriş olarak görüyorum
Tamamen görgüsüz olmak ve zeka azlığından
🤭bu gerçek mi?
İnanamadım yahu xd
Gösteris budalılığıdır, mallıktır.
Böylesi mide bulandırıcı
Görmemişin sevgilisi olmuş olayındandır
bu nedir arkadaş ya iğrencıbıl :/
Tam bir amele işi bunu yapmak
Bunların bir de polis/asker eşi olan versiyonu var
Iticiii bi gösteriş..
Görgüsüzlük o birader ansjsj
Salakça bi hareket üzgünüm
Bazıları tarih olayını fazla abartıyor
Gösteriş koca manyaklığı kezbanlık çok itici
Mutluluktan ne yaptığını bilememektir
Bu kadarı da mallık
İkisi de değil görgüsüzlük o kardeşim
Gösteriş tabi o ne öyle mezar taşı gibi
İyi bari evlenmiştir devamı gelmemiş 😆
İtici geliyor bana nedense
gösteriş.
manyaklık.
Daha saçma çok az şey gördüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?