Dışardan bakınca asosyal duruyorsun diyorlar? Asosyal görünen biri nasıl görünüyor dışardan anlamadım?

Ben zaten yalnız olmayı seviyorum. Ama sevdiğimi yani yalnız olmayı sevdiğimi dışarıya nasıl belli ederim. Ya da asosyal görünmek kötü bir şey mi?
Dışardan bakınca asosyal duruyorsun diyorlar? Asosyal görünen biri nasıl görünüyor dışardan anlamadım?
Cevapla