Kız benden çok hoşlanıyor, aşık olduğunu söylüyor ama ben kıza karşı hiç birşey hissetmiyorum ne yapmalıyım?

Hayatımın boşluğunda olduğum bu dönemde tanıştık instagramda. Bir muhabbet üzerinden sohbete falan başladık. O 19 ben 21 yaşındayım. En son beni çok yakışıklı bulduğunu sevgili olmak istediğini söyledi. Bende boşlukta olduğum dönem olduğu için tamam dedim çünkü eski ilişkilerimde hep kötü olan ve yaralanan taraf ben oldum kimsenin ağzından ne doğru düzgün seni seviyorum ya da değer veriyorum cümlesi duydum. Bu kızla bir deniyim belki hoşlanırım severim hayatıma girer beni değerli hissettirir aynı şekilde bende onu diye düşündüm. Ama 2 gün oldu ve asla birşey hissetmiyorum o aşırı derecede duygu besliyor bana karşı. Görüntülü falan konuşuyoruz ediyoruz kızda sohbet sıfır yazarken iyi ama görüntülüde gülüyor ediyor seni seviyorum falan diyor ama ben hiç bir şey hissetmiyorum. Birde salak gibi ümit verdim kıza. Dış görünüş olarak ne çirkin ne güzel ortası diyelim şehir farkıda olduğu için uzak mesafe ilişkisi pek istemiyorum. Aileside biraz baskıcı bir tip gizli gizli konuşuyor falan. Üzmekte istemiyorum arkadaş içim sızlıyor direk hesabımı falan kapasam acaba unutur mu beni daha az üzülmeden çünkü oluru yok bu ilişkinin. Sürekli nasılsın falan filan bir çok şeyi soruyor düşünceli bir insan. Değerde veriyor ama lanet olsun ki ben birşey hissetmiyorum iğreniyorum kendimden
Kız benden çok hoşlanıyor, aşık olduğunu söylüyor ama ben kıza karşı hiç birşey hissetmiyorum ne yapmalıyım?
Cevapla