2.5 senelik ilişkim ayrılalı 4 ay oldu ve 5 gün sonra yıldönümümüz hala çok seviyorum ne yapmalıyım?

Ayrılma sebebimizde aldatma veya ihanet yok sadece onu çok sıktım kıskançlık yaptım galiba ayrılmak istedi ve ben ısrarla istemediği halde heryerden ulaşmaya çalıştım şu an heryerden engelliyim. Hergün fake hesaplardan kimle takipleşti kimi beğendi hikayesine ne atmış diye instagramına 100 defa bakıyorum. En son 2 hafta önce fake hesaptan baktığımda benim olduğumu anladı sen benimle dalga mı geçiyosun diyip o hesabıda engelledi. Şimdi yıldönümümüz yaklaştığı için yumuşamış olabilir mi ne yapmam gerekiyo onu çok seviyorum. Ve hala benim ona aldığım hediyeleri kullanıyo ne çöpe atmış ne de bana geri verdi instagramda attığı fotoğraflarda görüyorum kullanıyo çanta ayakkabı vs…
2.5 senelik ilişkim ayrılalı 4 ay oldu ve 5 gün sonra yıldönümümüz hala çok seviyorum ne yapmalıyım?
Cevapla