Eşim hamile olduğumu öğrendiği günden bebek doğana kadar yanıma yanaşmadı aramızda öpüşme bile olmadı, benden soğudu mu?

Eşim hamile olduğumu ogrendigi günden bebek doğana kadar yanıma yanaşmadı aramızda öpusme bile olmadi? Doğum yapalı iki ay oldu yine bı şey yok beni aldatıyor olabilir mi ya da soğudu mu
Eşim hamile olduğumu öğrendiği günden bebek doğana kadar yanıma yanaşmadı aramızda öpüşme bile olmadı, benden soğudu mu?
Cevapla