Esim işyerinde ki kız arkadaşlarıyla yemeğe gezmeye gidiyo. Normal mi bu yaaa?

Kızıyorum onlar benim iş arkadasim diyo çok gericisin diyo. Hala bu düşüncede olan birinin olması ve bunun benim eşim olması çok acı dedi
Esim işyerinde ki kız arkadaşlarıyla yemeğe gezmeye gidiyo. Normal mi bu yaaa?
Cevapla