Evli olmasına rağmen onu çok seviyorum başka şehire çalışmaya gidicek diye seviniyorum karısından uzak olucak diye?

2 ay falan evinde olamicak şehir dışına çalışmaya gidiyor konuşa bilces evindeyken çok çalışıyor kızı ailesi yanında hiç konuşamıyoruz oda mutlu vaktim olcak diyor buna sevincek kadar düştüm ben kendimden nefret ediyorum ne olur yargılamayın ssdece anlayın başına ne geldiyse çok sevmekten 😔 ölsemde yapmam dediğim herşeyi yaptım ben canım çok acıyor çok yoruldum onu sevmekten kurtulamadim
Güncellemeler
+1 yıl
Özeti şu o benim eski sevgilimdi ilk sevgilm birgün ayrıldık bana çok kızdı onu aldattığınmi düşündü kuzeni dediği adam herşeyi yaptı neyse ayrıldıktan 2 3 hafta sonra hemen evlenmiş inat olsun diye belki beni cezalandırmak için 2 ay sonra yazdı herşeyi önce helalik istedi hemen evlendiği için zaten ona çok kızgındim günlerce yazdı ve bı baktık ki konuşmaya başladık hiç görüşmedik 2 buçuk yıldır mesajlasiyoruz araya çok zamanda girdi ama iletişim kopmadı 💔
Evli olmasına rağmen onu çok seviyorum başka şehire çalışmaya gidicek diye seviniyorum karısından uzak olucak diye?
Cevapla