İyi akşamlar. Sevdiğiniz insanın sizi büyük bir hayal kırıklığına uğrattığı, sizi enkaza çevirdiği bir şey yaşadınız mı?Şuraya bi de teoman- şebnem ferah bırakayım dinlersiniz belki :D
Aşk hayatında çok yükseklerden yere çakıldığınız oldu mu?
2 kez hem de. İkisinde de çok istemiştim, çok şeyden vazgeçmiştim. Herkese yapma dediğim ne varsa kendim yaptım ama olmayınca olmuyor. Zamanla toparlansam da hala adı geçince bi sızlatır
Evet aşk zaten böyle bir şey önce toz pembe kanatlar verir hülya lara daldirir insani sonra büyük bir hızla gerçeklerin perdesi aralanir dibi gösterir yinede heyecanı güzel
Kim kime çakmış bilmem de, aşk gibi derin duygular besleyemiyorum zaten düşüşümün asıl sebebi güvenmiş olmaktı. Çok da yıkılmadım dizlerimin üstüneyim.
Hiç sorma :D seviyorsam guvenmisimdir. Üzüleceğim şey, yanlış insanda tercih yapmıs oldugumdur. Hahaha bazı insanlar yedekliyormuş bir iki kişi amiyane tabir ile.. aman bu giderse şu kalsın da açıkta kalmayalım misali :D hahaha neler neler
Evet oldu. Güzel bi iliskimiz vardi, ciddi düsüniyorduk 9 Ay sürdü. 9 Ay sonra ismi kendisi anlattigi hayatin yalan oldugunu ögrendim bitirdim. Simdi onsuz cok daha mutluyum:)