Burdan uzun süredir konuştuğum kız 12 yaşında çıktı bu ortam hep böyle mi?

profilinde 20-25 yaşında yazanlar hep çoluk çocuk mu?

bana haftalarca yalan söyledi bir de, fiziği falan da hiç çocuk fiziği gibi değil inandım, buluşmayı bile planlıyorduk, başımı yakacakmış az daha

burda konuştuğumuz her insandan arkalı önlü kimlik fotokopisi mi almak gerekiyor illa?
Burdan uzun süredir konuştuğum kız 12 yaşında çıktı bu ortam hep böyle mi?
Cevapla