Evet, madem yaptığınız iş güzel madem doğru yoldasınız ne diye suç işlemiş gibi babanızdan saklıyorsunuz sevgililerinizi? --- Hadi bakalım dürüst cevaplar, açık, mert ve korkusuz cevaplar bekliyoruz.Şşş, babam duymasın.... #OsmanAbimEvdeMi #BabalarVeKızları
Kızlar, niye sevgili olduğu, konuştuğu, çıktığı, çarptığı erkeği babalarından gizler?
Ben babam ile arkadaş gibiyim şu ana kadar olan tüm sevgililerimi babam biliyordu ve anlayışla karşıladı tam tersi babamdan gizli birisiyle sevgili olduğumda kendimi çok kötü hissediyorum bu yüzden babam herşeyimi biliyor. Bu arada annemden çok babamla iyi anlaşıyoruz 😌
ilk olarak kızlar takip edilerek büyüyor bu da içsel olarak gizleme gizlenme saklama gibi durumları ortaya çıkartıyor ve babasından gelecek tepkiye göz ardı edemeyecek oluyor daha baskıyla özgürlüğünün kısıtlanacağını biliyor onlarda açıklamak istemekte yalnız Türkiye de durum böyle kimseye kızacak bir durum görmüyorum eğer hor gören birisi varsa birliktelik yaşamasın
Çünkü kız babaları genel de kızlarını kıskanır ve başka erkeklerle paylaşmak istemez özellikle eğitim hayatı devam ediyorsa eğitim hayatının da sekteye uğrayacağını düşünüp böyle şeylere pek izin vermezler alttan alta da kıskanırlar
Kız çocukları babalarının prensesidir doğumdan ölüme kadar babalar hep bunu böyle düşünür ve anımsar kız çocuğu demek saf narin gibi kelime anlamlarıyla da eşleştirebilir o yüzden kızını gelebilecek her kötülükten korumak isterler kalbinin kırılmasını istemezler hayatlarında ki tek erkek olan babalar sevgili eş durumun da kızlarının hayatın da 2. Bi erkekle kızını paylaşmak zorunda kalırlar yani artık o küçük prenses artık başkasının da prensesi olmuş demektir
Hem bana karışmak gibi bir hakkı yok çünkü ben onu öyle görmüyorum her neyse. Hem de bana güvenmeye mecburlar. Hayatımda her adımımı düşünerek attım hata yapmadım (kötü şeylerden bahsediyorum) o yüzden bana karışamazlar bu konuda netim. Onlar zaten benim istediğimi her zmaan alacağımı uzun süre önce öğrendiler. O yüzden rahatım 😌
E çünkü bu işin bir ağırlığı vardır. Öyle basit ve ufak detayları babalara söyleyip ne diye hem babamızı hem kendimizi küçük düşürelim. İlk önce karşıdaki erkek adam mı onu bilelim de sonra bakarız
Ciddi olunduğunda babaya söylenir bence adama gelip baba ayrıldım ama şimdi bununla konuşuyorum denmez ki.. gelip tanışırlar gelmeden söylersin baba böyle bir durum var gelip tanışmak istiyorlar dersin
hayir korkmuyorum gizlim saklimda olmaz onun basigini egecek birseyde yapmam ama bu konuda onunla tartismak istemem ben ne zaman hazirsam o zaman evlenmek isterim mesela o baska birsey der
ciddi bir ilişkin olsa bile söyleyemiyorsun. kiminin babası çok sert korumacı tavırlı kimisinin ki anlayışlı. benimki anlayışlı olanlardan ama yine de çekiniyosun söylemeye.
Evet. Ona anlatınca bana güvenin artıyor. Ki zaten babama anlatmayınca daha kötü değil mi? Babam insanları az çok tanıyor, bana öğüt verir. Ayrıca babam öyle geri kafalı insanlara benzemez. Anlayışlıdır yani