Nasibini beklemek doğru mu? Şahsen ben gökten düşeceğini düşünüyorum?

İnsanın nasibini beklemesi - tabii bir şey yapmayarak- aptallık mı olur? Sosyal bir insana değilim, erkeklerle muhabbetim merhabadan ibaret - flört, sevgililik bana çok yabancı şeyler. Bakımlı bir insan da değilim açıkçası kimsenin beni seveceğini de düşünmüyorum, ben kendime katlanamıyorum elalemin adamı neden katlansın diyorum ki ben sevgililik insanı değilim. Bilmiyorum çevrem çok eleştiriyor, insanlarla konuşmayı bile beceremiyorum. Sosyal değilim, güzel hiç değilim - şahsen ben bu hayatına birini alma mevzusunu kafaya da pek takmıyorum dünya yansa oturup kahvemi içmeye devam ederim ama sürekli şunu ayarlayalım bunu ayarlayalım muhabbeti de sıkıyor. Ben de isterim hayatında biri olsun ama kimsenin seveceğini düşünmüyorum kendimin de artık katlanabileceğimi düşünüyorum. Nasip kelimesine sığınmışım, nasipte varsa diyip geçiştiriyorum. Öyle diyince salak mısın bakışı atıyorlar. Nasibini beklemek ki varsa aptallık mı oluyor?
Nasibini beklemek doğru mu? Şahsen ben gökten düşeceğini düşünüyorum?
Cevapla