Kızlar, Nişanlım Whatsaapta çevrimiçi yazıyorum görüyor ya da açık cevap vermiyor?

Arkadaşlar napmalıyım 3 4 gündür böyle akşamları açıyor yazıyorum görüyor cevap vermiyor ya da açık yinede cevap vermiyor
Kızlar, Nişanlım Whatsaapta çevrimiçi yazıyorum görüyor ya da açık cevap vermiyor?
Cevapla