Küstük bir daha barışmayız diye ilanı aşk ettim şimdi barıştık ne olacak?

En yakın arkadaşına aşık olmuştum. Bir sebepten dolayı küstük. Ben daha barışmayız içimde kalmasın hesabı aşık olduğumu söyledim. 8 ay sonra özürler dileyip saatlerce yol geldi ve barıştık. Neyse suçlu bendim. Konu bu değil xjxmxjxm Barıştığımız gün bir daha açılmasın aşk meşk konusu bitti gitti dedim. Sürekli arar dert anlatır abi gibi korur kollar. Ailesine anlatmış halasıyla tanıştım. Neyse bugün de abinle tanıştır beni dedi. Acaba hâlâ ona aşık olduğumu mu düşünüyor ya da geçmişteki duygularıma dayanarak daha sonra bana bakışı değişir mi? Arkadaşlığımızın bozulmasından korkuyorum biz arkadaşken çok güzeliz
Küstük bir daha barışmayız diye ilanı aşk ettim şimdi barıştık ne olacak?
Cevapla