Yabancı biriyle evliyim ve yurt dışında yaşıyorum geçen gün Türk biriyle tanışıp dışarı çıktık sizce yaptığım şey bir hata mı?

Çalıştığım iş yerine Türk bir adam geldi, sanki uzak bir yerden akrabam gelmiş gibi sevindim. öyle tanışıp sohbet ettik adam beni yemeğe davet etti. Ama kötü bir amaç yoktu sadece normal arkadaş gibi buluşup konuştuk eşim tavır yapıyor gece dışarı başka biriyle çıktım diye sizce bu bir hata mı?
Yabancı biriyle evliyim ve yurt dışında yaşıyorum geçen gün Türk biriyle tanışıp dışarı çıktık sizce yaptığım şey bir hata mı?
Cevapla