Birden fazla sevgiliyi nasıl idare ediyorsunuz?

Yanlıs anlaşılma olmasın ama merak ettim. Yani eskiden cep telefonu yoktu. Sabit hatlarla buluşma falan verilirdi kolaydı ama şimdi durum farklı. Hadi sanalda birkaç sevgili tavladınız diyelim ve biriyle bir hafta geçireceksiniz. Diğerlerinden mesaj veya bildirim gelmeyecek mi?
Yoksa çok kadınla sevgili olanlar reele dökmeyen sanalcılar mı?
Aklima gelen tek şey; Her biriyle farklı bir mecradan yazışmak. Örneğın A kız ile messengerdan, B kız ile Watsaap tan, C kız ile instagramdan görüşülür ve her birine diğer platformları kullanmıyorum diye yalan söylenir.
A kız ile görusmeye gidip birlikte kalınırken diğer uygulamalar telefondan silinir ve diğer kızlara internetin çekmediği bir yerde bir haftalık bir kamp yaptığın konusunda yalan söylenir. Böylece her uygulama ilgili kıza özel olur ve o kızin yanındayken gönül rahatlığıyla o uygulama açık tutulur.
Veyaaaa.
Usta çapkınlar aydınlatsın bizi.

Not: Lütfen bu soruyu kendinize bir eğitim dersi olarak benimseyip beni ve yazdıklarımı kötu emellerinize alet etmeyin😉😉😉
Birden fazla sevgiliyi nasıl idare ediyorsunuz?
Cevapla