Pakistanlı bir enişteniz oldu. Bir hayırlı olsun alır mıyım?

Pakistan da yaşıyor. Bir uygulamadan tanıştık. Annesine bile söylemiş. Annesi hemen git gelinimi Pakistan'a al gel demiş.😂 Benim içinde Türkçe öğreniyor. Ayrıca orta derecede zengin diyebilirim. Ve yakışıklı da..😂❤❤
Güncellemeler
+1 yıl
O da yetmedi. Dinine çok düşkün maşallah❤
Pakistanlı bir enişteniz oldu. Bir hayırlı olsun alır mıyım?
Cevapla