Pakistan da yaşıyor. Bir uygulamadan tanıştık. Annesine bile söylemiş. Annesi hemen git gelinimi Pakistan'a al gel demiş.😂 Benim içinde Türkçe öğreniyor. Ayrıca orta derecede zengin diyebilirim. Ve yakışıklı da..😂❤❤
Güncellemeler
+1 yıl
O da yetmedi. Dinine çok düşkün maşallah❤
Pakistanlı bir enişteniz oldu. Bir hayırlı olsun alır mıyım?
Vatanıma, bayrağıma göz diken birisi, benim nezlimde iyi değildir. İyi olan, iyilerle beraber olanlardır. (Siyasi bir mevzu yok, siyasi bir tartışma içine girmeyelim lütfen sevmiyorum.)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
15Cevap
Yorumda Pakistanlıları aşağılayanlar, siz neysiniz ki? :)
G*tunuzde ki boku temizleden bir başkasına söz etmeyi. :)
Dostum taylan Kulaçoğluna benziyorsun 😅
Yok daha neler 👌😏 ne tipimiz benziyor ne huyumuz karakterimiz.
Sadece uzun saç ve sakal, buda milyonlarda var. :)
Niye o kadar kötü birimi
Ben sadece benzetim
Vatanıma, bayrağıma göz diken birisi, benim nezlimde iyi değildir. İyi olan, iyilerle beraber olanlardır.
(Siyasi bir mevzu yok, siyasi bir tartışma içine girmeyelim lütfen sevmiyorum.)
Ahahah adam senden daha vatansever dostum devrimci diye karalamayalım bencede uzatmayalım çünkü dar görüşlüsün.
Kabul ediyorum, "dar görüşlüyüm" :)
Teşekkür ederim, iyi günlerin olsun. 🎉
İnş değildir 😂😂
😂😂
Kafanı taşla mı ezelim yoksa beşinci karı olarak mı alalım diye seni konuşuyorlar şimdi onların ailesinde
Türkiyede ki erkeklerde aldatıyor buna ne diyelim
Hatta şiddet uyguluyor
Tamam git beş tane kadınla aynı yatakta yat ta bi kendine gel
Valla Allah akıl fikir versin 😂 onlar buraya geliyor sen oraya git üzerine 3 kuma daha alsın takılırsınız grup filan yaparsınız artık
Sanaldan mı güveniyon pakistanlıya, millet yanındakinden bile yaka silkerken, sen taaa uzaklara, ilginç yani, neyse sonradan ağlamada..
Hayırlı olsun, kardeşi ya da abisi varsa alabilirim😅
Maalesef 3ü de kız bir bu erkek 😂
Tüh, şansıma küseyim o zaman
Teşekkür ederim, uzun zamandır komedi filmi izlemediğim için gülmeyi unutmuştum. İhtiyacım vardı buna. Yol parasını yolla hemen gelsin :)
attan inip eşeğe binmek diye bir söz var ama gönül bu işte hayırlı olsun
Olmayan bi beynin var malesef bu dünyada çevre kirliligisin karbondioksitsin sen
aynısını bende diyordum tek fark ispanyol oluşuydu 3 haftada tekmeyi bastı birde biz realdede görüşüyorduk
ayrılacaksınız demedi demeyin :)
Bu hikaye tanıdık geldi. 😅😂
neereden geldi acaba lkdfdskf :)
ama haksız mıyım ayrılacaklar eninde sonunda
@vasil-iyar
Kızın ismini unuttum ama sen değilsin dimi. 😂👌
Sensen eğer gerçekten gülerim bak. 😅
@Vasıl-ıYâr yok ben değilimdir kfsdkhfsd
Heh tamam o zaman, rahatladım şimdi. Zkdkks
@Vasıl-ıYâr adım büşra kdfdsfsd
o isim değildir umarımm lsadkjas
İsmini hiç hatırlamıyorum ya, ayrıca aynı kaderi paylaşmışsiniz. Niye umarım o değilimdir diyorsun. Sjsnan
@Vasıl-ıYâr bilmem dsldalşad
kaderim kötü etkiledi gerçi iyi bir insandı da bu kadar denk gelmesi şaşırtıcı daslkjdas
Nasıl güvenebiliyorsun ve ne kadar çabuk gelin güvey olabiliyorsun
Olan kim yalnızca öylesine sohbet ediyorum
Kimseye guvenme 😂😂 senin nickin wklimada yazicam 7 ay sonra
pakistanlı nasıl yakışıklı oluyor onu anlamadım
Vallahi bak manken gibi
Cihat’ı kurarsınız artık dhhd
Harem kurmasında
Hahahah
Eeee bizede hayırlı olsun demek düşer 😅
Ee tabi baktım bizim ülkedeki erkeklerden hayır yok bari yurt dışına açılalım
Hadi be fazla açılma derim 😂
Harun abi mesaiye başlamış
Yuh ya bir şey demiyorum
Ohhh yüze kezzaplar kafaya taşlar 3. Karılar oh oh
Çocuk gibisin :)
Ne alaka 24 yaşındayım
Yaşla değil yazdıklarınla, sanala pek güvenme.
Güvenmiyorum öylesine takılıyorum 😂
Bilemem
Gerçekten güveniyor musun sanaldan
Hayırlı olsun o uygulamayı söylede bizde bulalım
hayırlı olsun
Hayırlı olsun