Seversiniz maskeyle takılıp ç*kü yokmuş gibi davranan erkekleri. O yüzden maske takıyorlar muhabbeti kurup sonra yürümeye yol ayarlayıp o yoldan yürüyorlar.
Erkekler skmk istiyor kızarda skilmk ama kendi istiyormuş gibi olmasın diye erkeğe çaktırmadan bunu yaptırtiyor. Günün sonunda erkege ihale kalıyor kendi yirtiyor
Seninkide ayıp niye faydalanacağınız sizden herkesi bir tutma. Genelde erkeklerden faydalanır kadınlar şehvetlerini kullanarak. Sadece demek istediğim bu
Hepsini bir tutmuyorum tabi arada anne baba terbiyesi almış olan Allah'ına kitabına bağlı olan illla 3 5 kişi kalmıştır. Ama genel olarak kadınlar erkeklerle oynamayı ve onları kullanmayı sever. Tercih eder.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
He ya ayıp değil mi lan fırsattan yararlanıyorsunuz ;
https://m.youtube.com/watch?v=7CDR-w40CXkSeversiniz maskeyle takılıp ç*kü yokmuş gibi davranan erkekleri. O yüzden maske takıyorlar muhabbeti kurup sonra yürümeye yol ayarlayıp o yoldan yürüyorlar.
Git kızlara anlat ozaman nie erkeklere anlatıyorsun ki
Kızlar dinlemiyor
Ozaman sende yavaş yürüt madem karşı cinslerin birbirine ihtiyacı var. Akıllı ol ona göre oyna
Herkesin derdi kendine çıkarın peşinde herkes bende dertleşmek için geldim geçenlerde kızın teki boşver o kızı gel sanal yapalım dedi napim?
Ne faydalanacam ya. Sitedeki yürünecek kız mı var. Hepiniz basitsiniz.
Basitlerin içindr ne işin var o zaman çıtanı düşürme
Basit insanlar ben gibi insanları güldürür o yüzden soruları ve görüşleri okuyup hem ibret almak hemde gülmek iyi geliyor 😀😀
İyi eğlenceler
Biz mi basitiz haha sen ve senin gibiler basit olan @Krowaz
@Buranınüyesiyim20 hayırdır sana ne oluyor
babanın hayrına dinleyecek değiller o kadar mutsuzluğu zaten kendileri mutsuz yalnız oldukları için
30 40 yasında dayilar 20 yasindaki kizlara yuruyo bide sjsjsjs
Yalnız 30 yaş 20 yasa normal değil ki ya
Normal değil mi yazacaktım
Normal mi? Buyuk baya o olgun kac kizla dolanmis kizsa genc daha
Max 10 yaş bence normal kız 25 olunca erkek 35 oluyor işte mis gibi
Hm olsun tamam en fazla 10 yas o da kafalar uyuyorsa
Kız olsun erkek ortama ayak uydurur
Biraz gecince gercek yuzu cikar ortaya ne kadar iyi davransa da
O zamana kadar alacağını alir
O zaman kizin akli yok
Hangi kızın var ki zaten
İnsan nasilsa karsisina öyle biri çıkarmış
Erkekler skmk istiyor kızarda skilmk ama kendi istiyormuş gibi olmasın diye erkeğe çaktırmadan bunu yaptırtiyor. Günün sonunda erkege ihale kalıyor kendi yirtiyor
Herkes istemiyor akli fikri onda olmayan da vardir
O zaman ona göre erkek seçsin sonra mizmizlanmasin
Zaten akli olan dusune bilen biri kimi seçtiğin ne yaptığın attığı adimi bilir
Boşver pompaya devam
Nereye kadar yani
En son biri denk gelir, ya da mantık evliliği iş biter
Boyle birin kim kabul eder acaba
Çok kiz var. Benzer kizda kabul eder
Umarim bulursun kiza zamanda doğru birin 😑
Kisa*
Aramıyorum
Sen bilirsin hayatında başarılar
Anlatma sende kimseye bir şey o zaman millete yüz veriyosun sonra yürüyünce faydalanıyor oluyor
Tamam sensin
Kes boş yapma burada
Dolu göremedik ki
Boşa devam ilgi şeysi seni
Ne yapacaktı, erkekle kafa mi dağıtılır kız bul sende
Kızlar konuşmuyor,
Kızlarda erkek artıyor. Erkeklerde kiz. Sen kendine arkadaş bul.
Neyini faydalancaz siz faydalanıyorsunuz erkeklerden.
Tacizde eden sizsiniz.
İnsanları sapıklığa iten sapiklaştiran da sizsiniz.
Bi daha bak
Baktım sizsiniz.
Lütfen sizde adil olan vicdalariniza bakın.
Tamam.
iyi o zaman.
Aferin
Git işine ya
İşteyim zaten hadi bb
Sende iş bul
Yaş kaç 8mi
Seninkiyle aynı anlayabilicegin kapasiteye denk olarak anlatmaya calisiyorum
Seviyene iniyorum
Ne seviyesizliğimi gördün de hemen saldırıyorsun, ayıp şu yaptığın, gerçekten ayıp
Seninkide ayıp niye faydalanacağınız sizden herkesi bir tutma.
Genelde erkeklerden faydalanır kadınlar şehvetlerini kullanarak.
Sadece demek istediğim bu
Sen de bir tutuyorsun şu an
Hepsini bir tutmuyorum tabi arada anne baba terbiyesi almış olan Allah'ına kitabına bağlı olan illla 3 5 kişi kalmıştır.
Ama genel olarak kadınlar erkeklerle oynamayı ve onları kullanmayı sever. Tercih eder.
Erkekler de çok oynuyor, emin olabilirsin
En çok kızlar buna yemin edebilirim ispatlarimda
Peki
👍👍
Akdeniz timsahları ve Serengeti sırtlanlarından bahsediyoruz. Dikkatli olmakta fayda var.
Konuştuğunuz kişilere dikkat edin hele bu sitede.
Belki de sana öyle geliyor
yok öyle kafa dağıtma, s. kecez :D :D
Ah biz erkekler yokmuyuz cok yaramaziz
Herkes kendi ekmeğinde
Sizde safi stressinuz mk hayatınız arabesk
Amaç o zaten yoksa senin derdin umurlarında değil
her erkeği öyle zan etme oaşam
he sana kaldık sanki
Kıtmısın
Nefes alman yetiyor
insanlar kötü çünkü
Fırsatçı çok
Yalnızlık zor tabi
Mutlu kızlara mı yazsınlar ar-ge?
Hepsi aç kurt
yine mi?