ERKEK ARKADAŞIMIN BU DURUMU NORMAL Mi SİZCE ZAMANA BIRAKMALIMIYIM LÜTFEN YARDIM EDİN?

Merhaba arkadaşlar benim 1 yıldır ilişkim var çok tuaf tesadüfler ile tanıştık hani beklenmeden gelen güzellikler derler ya tamda o şekilde bir birimizi tanıdığımızda ikimizde ilişki düşünmüyor geçmişte baya yara almış güven problemi yaşamıştık o zamanlar hep musait oluyordu iş konumundan sürekli buluşuyor konuşuyorduk bir ğün bana seninle birşey konuşmak istiyorum ama korkuyorum seni kaybetmekten ama ben seni sevmeye başladım bunu bilmeye hakkın var bu kapıdan çıkıp gitmeni bile göze aldım ama söylemem lazım dedi kısaca anlatıyorum daha yaşımız çok genç ama üni zamanında bir kızla büyük bir ilişkisi varmış aileler istemediği halde herkese sırt dönüp evlenmişler Ama sonrada kız aynı eve girince değişmiş hastalıkda sağlıkta yoklukta biriz diyen kız en küçük şeyde ayrılmış ve 1 ay sonra başkası ile evlenmiş erkek arkadaşım çok agır şeyler yaşadım ailemi kırdım kardeşlerimi kırdım çok hata yaptım çok zor atlattık o yüzden tekrar aynı hatayı yapmak istemiyorum çok sağlam adım atmam lazım seni çok seviyorum mutluyum huzurluyum seninle Allah nasip ederse ileriyi istiyorum ama Bana zaman ver Seni zamanla daha iyi tanımak kavgamızda yoklumuzda nasıl biri oldugunu görmek istiyorum şu an çok erken en azından 1 sene geçsin dedi yüzyüze çok güzel efendi anlamlı konuştu 16 saat çalışıyor kendisi sorumlu yönetici çok iletişime geçeniyoruz ama buluşunca çok güzeliz kafa uyumumuz aynı ama mesajda iletişim çok kuramadıgımız için ben çok kırılıyorum sevmiyormuş gibi hissediyorum aşırı duygusal bir insanım elimde değil ama yanımda melek gibi en son tartıştık ister istemez sesimi çok yükselttim kırdım onu ama bende ona kırıldım 10 gün geçti sana zarar veriyorum seni üzüyorum çok dedi saygısızlık falan asla yok hatasını herzaman kabul eder özürdiler ama buşuştuk sanki tüm herşer biz yanyana dünya duruyor ayrılmak istese bahane eder oan bitirirdi heralde sarıldı öptü yemek yaptı bana hastayım ilaç getirdi çok güzel mantıklı konuştu sağlam adım atmak istiyorum bu konuda bana anlayış gösterirmisin dedi tabikide dedim herkesin başına gelebilir benim kız kardeşlerim var kendini suçlama dedim herşey güzel olacak söz yeterki en ufak şeylerde birbirimize sırt dönmeyelim sen ne zaman kendini hazır hissedersen tamam mım dedim siz zamana bırakıp ona anlayış mı göstermem lazım çünkü ne kadar ona güzel gidersem o kadar bana anlayışlısın diyip yanaşıyor ama son kavgadan 2 gün geçti biraz soguk lütfen yardımcı olun sizce biraz zamana mı bırakayım üstünde çok sorumluluk var ödemesi çok sıkıntıda erkekler bu konuda bunalıma girer mi o her yazdıgında kalbim çıkacak gibi hissediyorum bazen aşkım diyor bazen demiyor üstüne gitmek istemiyorum ben gene oldugum gibi davranıyorum lütfen bana yardım edin çok üzülüyorum 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
ERKEK ARKADAŞIMIN BU DURUMU NORMAL Mi SİZCE ZAMANA BIRAKMALIMIYIM LÜTFEN YARDIM EDİN?
Cevapla