Hiç bir kızla çıkmayan erkek ve hiç bir erkekle çıkmayan kız, erkeğe ve kadına ne hissettirir?

Bana göre çok hoş birşey. Bana ait olduğunu hissederim. Herşeyi benimle yaşar sevinci üzüntü sevgiyi zevki bence çok güzel sizce?
Hiç bir kızla çıkmayan erkek ve hiç bir erkekle çıkmayan kız, erkeğe ve kadına ne hissettirir?
Cevapla