1 hafta önce takipten çıktığım eski flörtüme bayram mesajı atmalı mıyım?

Takipten çıkma sebebim şu canlarım beyefendiyi 10k hatun takip ediyor, iyi hoş sorun yok yakışıklı adam neyse ben kendisi arayıp sormadıkça arayıp sormuyorum diye paşazade ego yaptı, neymiş günde yüzlerce hatun ona yazıyormuş da o beni kafaya takmış ben niye ilgisizmişim. Küçük bir çatışma yaşadık, bende gittim takibi bozdum. 😜 Bayram mesajı atsam mı ayol aklımda kalmadı değil hoş adamdı.
1 hafta önce takipten çıktığım eski flörtüme bayram mesajı atmalı mıyım?
#beyazorkidem😘
Güncellemeler
+1 yıl
Ay zaten gidip nikahıma almayı düşünmüyorum çok çekici olduğu için mezelik gözümde yani beklenti sıfır ahahah 😜😜😜
1 hafta önce takipten çıktığım eski flörtüme bayram mesajı atmalı mıyım?
Cevapla