Kabul ediyorum bu gibi durumlar biraz karaktersizlik olarak görülse de, insan bazı zaman duygularına engel olamaz, hayatında birisi varken başka birisine daha ilgi duyabilir kabul edelim affedilecek bir durum değildir ama olmayacak bir durumda değildir. Benim için böyle bir durum söz konusu olsa dahi hayatımda olan kişiyi kaybetmemek pahasına aşık olduğun kişiyi kaybetmeyi tercih ederim, benim için vakit harcamış emek sarf etmiş bir insana bu adaletsizliği yapmak doğru olmazdı.#ƘıȤıԼЄԼMƛ
İnsanlar değişir, beklentileri, ilgileri, fikirleri ve özellikle de duyguları.. Elbette verilen bir emek vardır, nihayetinde "ahde vefa" denilen şey kıymetlidir ancak bu durumda sırf bunu göz önünde bulundurarak yanımdaki insana "-mış" gibi davranıp haksızlık edemem 🤷♀️ bu saygısızlık olur.. Münasip dille, duygularımı dile getiririm, belki direkt kişi belirtmem ama artık eskisi gibi hissetmediğimi de bilsin isterim..
Yorumları okudum. bu duruma tepki verenler çok olmuş ama ben aynı fikirde değilim. Kalp devreye girdiği zaman bunu engelleyemıyorsun. biriyle berabersin diye ömrünü ona adamak zorunda değilsin. sırf vefan var diye onunla beraber olman yanlış olur duygular değişebiliyor başkasına aşık olabiliyorsun. bu bir karktersizlik değil. aşk çat kapı sormadan geliyor. sevgilinden ayrılıp aşık olduğun kişiyle beraber olmalısın
Mantık olarak düşünüldüğünde evet verilen emek karşısında bunu ona yaşatmak doğru bir davranış olmaz.. Duygularımı bastırıp bana emek vermiş birinin yanında olmak daha mantıklı bir seçim olur benim için.. Çünkü aslında aşk sevgi ile değil saygı ile yürütülen bir ilişki...
Kusura bakmasin kimse ama bu karaktersizlik ! Birisi varken baskasina bakmak baska sebeplerden ayrilmissindir okey tamam ama bu aldatmaya giriyor kimse kusura bakmasin !
Bazen yanımızdakini ne kadar kaybetmek istemesekte aklımızdaki ile ölmek yerine yaşamayı tercih edebiliriz böyle durumlarda ilşki içinde olduğunuz kişiye umut vermeyecek kalbini kırmayacak ve çok da acımasız olmayacak bir şekilde onu istemediğinizi başka birisine aşık olduğunuzu söylemek en doğru şey geç kalmadan harekete geçin ve birlikte olduğunuz kişinin de hakkına girmeden ilişkiyi sonlandırın derim
Allah kimseyi böyle bir durumla karşı karşıya bırakmasın ama senin de dediğin gibi öyle bir durum söz konusu olduğunda hayatımdaki olan kişiyi tercih ederim