Arkadaşlar bu çocugun amacı ne 20 saniye ayırıp okur musunuz cidden kafam çok karışık ?

Erkek arkadaşımla 8. sınıftan liseye kadar aynı okuldaydık ama o zamanlar arkadaştık ve sonradan sevgili olduk yıllar geçti biz başka şehre taşındık tabi yıllar sonra yine yazdı sevgili olduk ama sinir olduğum şey şu resmen whatsapta girmesine rağmen bana bi günaydın bile yazmıyor bugün bayram bi bayram mesajı atmıyor 3 4 gun yazmiyor cani sıkıldikca gelip yaziyo veya ariyo geçen kızdım niye günlerce susuyosun dedim koşturmaca oluyo hep dışarda oluyorum sen yazsan ne olacak yazınca cevap veririm ben sana diyor, uzak mesafe ilişkisinde birkaç gün konuşmamak çok normal falan diyo bana birkaç hafta sonra benim oturdugum şehre gelcek gelince biseyler yaşarız diyo yok diyorum önce gezip eglencez ondan sonra yasarız diyo önce yasayalım ilerki süreçlerde gezeriz zaten amacı ne bunun ne yapmam lazım
Arkadaşlar bu çocugun amacı ne 20 saniye ayırıp okur musunuz cidden kafam çok karışık ?
Cevapla