Yaşça büyük olgun biriyle muhabbet nasıl ilerler?

arkadaşlar ben öğrenciyim instagramdan konuştuğum biri var kendisi kariyerli ve benden yedi yaş büyük. Tanışmak için yazdığında müsaitsen bugün bi şeyler içelim mi yazmış hem reddetmiştim. Yoğun çalışıyor çok nadir konuşabiliyoruz ben anlayışla karşılıyorum tabi her zaman bana yazamaz sonuçta. Ama sadece tatili olduğunda konuşuyoruz o da çok uzun sürmüyor genelde görüldü yapıyor adam çok olgun olduğu için muhabbet edemiyoruz çok. Sizce amacı ne? Konuşmaya devam etmeli miyim?
Yaşça büyük olgun biriyle muhabbet nasıl ilerler?
Cevapla