Bir hayat kadını yüzünden başım yandı. Çok üzülüyorum. Ne yapmalıyım?

İlk kez birisi beni sevecekti, hayatım boyunca ilk kez. Ama dost bildiğim birisinin kumpasları yüzünden her şey bozuldu. Yetmedi, bu dost bildiğim şahıs sevdiğim kişinin gözü önünde beni darp etti. Sevdiğim kişi de öylece izledi, güya şok olmuş o an. Olaydan 1 saat sonra ise hakkımda iğrenç bir şekilde konuşmuşlar. Sevdiğim kişi beni her yerden engelledi. Kıza kendisinden şikayetçi olacağımı söylediğimde ise annesiyle birlikte hakkımda çok çirkin bir iftira çıkardılar. Geçenlerde duyduğumda göre ise bu kız bir sevgili bulmuş, hatta sevgilisine ev aldırmış. Hayat kadını olmuş yani. Ama sanırım sevdiğim kişiyle de arada konuşmaya devam ediyorlar. Sevdiğim kişi gizli numaralardan beni aradı bir süre, sonra telefonumu gizliye kapattım. Engeli hâlâ kaldırmamış. İkisinden de intikam almak istiyorum. Onlar yüzünden aylardır ilaçlara bağımlı yaşıyorum. Sizce nasıl intikam alabilirim bu iki alçaktan? Lütfen "unut, yoluna bak, intikam alma" gibi şeyler yazmayınız. Çünkü yaşadıklarım hiç kolay şeyler değil.
Bir hayat kadını yüzünden başım yandı. Çok üzülüyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla