C'nsellik olmadan sevgili olunabiliyor mu? Eğer ilişkiniz varsa c'nsellik kaçıncı planda?

Hayatıma kimi alsam hep bir şekilde konu oraya gidiyor ya da oraya gitmesi için bı çaba oluyor. Bazen istiyorum bazen istemiyorum ama sanki sadece bana böyle oluyormuş gibi sanki bende bir sorun varmış da biri beni c'nsellik olmadan sevemezmis gibi hissetmeye başladım.
Etrafımda ilişkisi olan hickimseden ne bu tarz şeyler duydum ne de gördüm bunu normalmiş gibi mi kabul etmeliyim yoksa o efsanelerdeki gibi gerçekten aşık olan insan sevdiğiyle ilgili bu konuları düşünmekten çekinir mi ya da bunun ortası var mı ben nasıl davranmaliyim böyle hissetmemek için.(kelimeyi olduğu gibi yazamadım seviye atlamam gerekiyormuş burda bunu sormam için ne alakaysa)
C'nsellik olmadan sevgili olunabiliyor mu? Eğer ilişkiniz varsa c'nsellik kaçıncı planda?
Cevapla