Hayatıma kimi alsam hep bir şekilde konu oraya gidiyor ya da oraya gitmesi için bı çaba oluyor. Bazen istiyorum bazen istemiyorum ama sanki sadece bana böyle oluyormuş gibi sanki bende bir sorun varmış da biri beni c'nsellik olmadan sevemezmis gibi hissetmeye başladım.
Etrafımda ilişkisi olan hickimseden ne bu tarz şeyler duydum ne de gördüm bunu normalmiş gibi mi kabul etmeliyim yoksa o efsanelerdeki gibi gerçekten aşık olan insan sevdiğiyle ilgili bu konuları düşünmekten çekinir mi ya da bunun ortası var mı ben nasıl davranmaliyim böyle hissetmemek için.(kelimeyi olduğu gibi yazamadım seviye atlamam gerekiyormuş burda bunu sormam için ne alakaysa)
Etrafımda ilişkisi olan hickimseden ne bu tarz şeyler duydum ne de gördüm bunu normalmiş gibi mi kabul etmeliyim yoksa o efsanelerdeki gibi gerçekten aşık olan insan sevdiğiyle ilgili bu konuları düşünmekten çekinir mi ya da bunun ortası var mı ben nasıl davranmaliyim böyle hissetmemek için.(kelimeyi olduğu gibi yazamadım seviye atlamam gerekiyormuş burda bunu sormam için ne alakaysa)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer