Hayır bu nasıl bir egodur neden sen seyirlikmisin kb herkes bakacaına bir kişi baksa yetmiyormu sana unutma genç o böbürlendiğin güzellik varya dış görünüş geçici gidicek ve 5/10 kişide kalmicak bir kişi olsun ömürlük olsun !!
1
23 Yorumla
Soran
+1 yıl
20 tane fakbadim oldu zaten benim kadına doydum artık
Gizli, bu Prometheus kankamın senden yakışıklı olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam bayaaa Yunan heykeli gibi böyle bi şeysen tamam dicem de değilsen ortalamasın 😅
yoo zaten kızlar da erkekler de artik dis gorunuslerine cok onem verir oldu o yuzden disarida bir suru model gibi erkek ve kız var dış gorunus onemsiz bir sey artik ve cidden senden cok var ben kendi semtimde 1 saatte sana 20 kişi bulurum
boy ortalamasi dogru oyle ama o ortalamayi yasli amacalarimiz dusuruyor bence nandhdjajwi yani benim yaslarimdaki erkekler hep iyi gorunumlu uzun boylu oluyor. Kasli olma konusunda hakli olabilirsin ama cidden insan gibi kasli olan cok az var vucudunda her çizgi beliren kaslıyım saniyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Hayır bu nasıl bir egodur neden sen seyirlikmisin kb herkes bakacaına bir kişi baksa yetmiyormu sana unutma genç o böbürlendiğin güzellik varya dış görünüş geçici gidicek ve 5/10 kişide kalmicak bir kişi olsun ömürlük olsun !!
20 tane fakbadim oldu zaten benim kadına doydum artık
İğrençsin ne o kadınları çerz olarakmı görüyosun?
karşılıklı bir zevk sonuçta
Anladım ama bana göre çok itici ve iğrenç alınma ama neyse
neden öyle olsun ki
kullanılıyor vucutlar ve atılıyor tabiri caiz duygulara ve hislere resmen yazık
şuanki seviştiğim kadın 36 yaşında 4 yıl önce boşanmış biri zaten tekrar evlenmeyi düşünmüyor eğleniyoruz
ve bundan zevk alıyosunuz iğrenç bişey bana düşmez sizin hayatınız başkasının hayatı ama iğrenç banagöre
dindar biri misin
kendi çapımda
kapalı mısın ya da annen kapalı mı
bildirim gelmedi mi
ben kapalıyım evet
tahmin etmiştim :)
çok akıllısın ee :)?
dümdüz muhafazakar aile kızısın ne ee si allah bilir ailen de akplidir sdfsdf
hah noldu şimdide o itici zekanı benim siyasi görüşümemi yorucan
evet söyle saadet partili mi akpli mi ailen? bildim di mi :)
zekanı biraz daha çalıştır be olmadı
hüdapar?
seni ilgilendiriyormu a b c OLMASI?
tahmin sadece ama böyle kızma dsffdsd
tahmin yeteneğin dipte o zaman
Bana da sıfır kadın bakıyor ama normal ben çirkinim ajaaj
Napsın mk herkes üstüne mi koşsun
aga zoruma gidiyor sadece birkaç kızın bakması bana tapsınlar istiyorum
Senden çok var memlekette zor o iş
senden çok var? hani nerde dvd
Benden bile kısasın mesela, çok var yani:)
kas yoktur sende ben 10-10 erkeğim işte
Peki 10/10 erkek
Gizli, bu Prometheus kankamın senden yakışıklı olduğuna yemin edebilirim ama kanıtlayamam bayaaa Yunan heykeli gibi böyle bi şeysen tamam dicem de değilsen ortalamasın 😅
@Kakakdkkdns enayi miyim kendimi ifşalıyım ergenlere. prometheus ayarlarında yüzüm ama boy ve fiziğim iyi onu bilemem artık
Bilemiyorum bende bu çocuğun rengi de çok hoş avrupai duruyor 😂
Neden baksınlar ki sana?
nedenini yazdım
Yaaa ödfd hep tip hep tip yaa sen bakıyor musun? Kızlara?
ne hep tip ağzı açık bakıyor kızlar tip önemsiz diyen bilmiyordur bir şey
Sen azmışsın ondan bakıyorlar evlen bence 😂🌀
onlar azmıştır
😂😂😂
Az değiller nxjdnddjdn
ne az değil?
10 az, ş*fsizlik yapmışlar
aynen di mi
Yazık kafana
neden kanka?
Olum ıhtisat der ki talep artınca kalite azalır
ego kasıyorum ben zaten sevgili olmam
Adamsin
Aslan burcusun galibaa
yengecim
Haa anladım
Senden türkiyede bin tane olduğu için olabilir
türkiye 85 milyon yalnız mültecilerle 95 dsffs
Fotonu atsana merak ettim seni
atmam kimseye
Ezik djfkfkf
evet eziğim
Senden çok var
çok az var
yoo zaten kızlar da erkekler de artik dis gorunuslerine cok onem verir oldu o yuzden disarida bir suru model gibi erkek ve kız var dış gorunus onemsiz bir sey artik ve cidden senden cok var ben kendi semtimde 1 saatte sana 20 kişi bulurum
kanka gerçekten çok yok bir kere boy ortalaması 175 falan ve kaslı kalıp erkek çok az çoğu sıska
boy ortalamasi dogru oyle ama o ortalamayi yasli amacalarimiz dusuruyor bence nandhdjajwi yani benim yaslarimdaki erkekler hep iyi gorunumlu uzun boylu oluyor. Kasli olma konusunda hakli olabilirsin ama cidden insan gibi kasli olan cok az var vucudunda her çizgi beliren kaslıyım saniyor
bence 5 10 kiz ciddi ciddi bakiyorsa çok iyi bile abartma yani
ne çok iyi değil
Anlıyorum
Mal mısın ya bunu mu hesaplıyorsun. Jsjsjsjjdh