Eyvallah aga😏📿
Beyler neden hep flörtöz kızları seviyorsunuz?
Eyvallah aga😏📿


Peki sen bana şunun cevabını verebilir misin kadınlar neden sadece parası olan erkeklere gidiyor neden dizi oyuncularının yaşadığı gibi bir hayat istiyor? Bugün evlenmek isteyen bir kadın düşünün ki o kadar çok gereksiz israf ve masrafa sokuyor ki erkek tarafını evlendikten sonra aldığı malzemelerin birçoğunu kullanmıyor bile, tabii daha sonrasında bunun hamilelik döneminde aşeriyorum ayağına olur olmadık şeyler istemesi yani birincisi erkekler zaten kadınların her şeyini karşılamakla yükümlü aslında belki de biraz onları siz yapıyorsunuz erkekleri kendinizden siz uzaklaştırıyor sunuz istekleriniz ve maddiyat yönleriniz tamamı ile bitmediği için her erkeklerde sadece flört edebileceği bir gecelik ikinci eğlenebileceği kadınlar arıyor aslında bunun sebebini siz yapıyorsunuz bugün Allah'ın rızası dinlenerek yani sadece evlilik bağı oluşturmak için evlilik yapan kadınlar olmadığı için hatta insan evlilik yapsa dahi evlilik yaptıktan sonra birtakım anlaşmazlıklar nedeniyle boşanma durumuna geldiğinde kadınların ilik kemiği ne kadar afedersin donuna kadar sömürmesi neden dolayı tazminat nafaka gibi gerekçeler den dolayı zaten şimdi günümüzde yasaların birçoğu kadınlardan yana erkeklerin hiçbir kıymeti olmamasından dolayı erkeklerde flörtöz kadınlar arıyor zaten böyle kadınlarla 1-2 gece parasını yedikten sonra adam da işini gördükten sonra gidiyor, gerçekten evlilik yapabilecek düzeyde bir kız olduğunu düşünüyor musunuz güzel şu anda böyle bir soru soruyorsun, bugün ben bakıyorum en küçük ilçede yaşayan kızlar dahil en başında bir şey istemiyorum mutluluğum olsun diyerek evlilik yapıyor daha sonrasında altın gümüş isteme söz nişan ben bir defa evleniyorum bir defa yaşayacağım diyerek insanları sömürmeye devam ediyor, bunun yanında her şeyi geçtim kapı açılmıyor gelin arabadan inmiyor diyerek çeşitli masraflar yaptırılıyor insanlara neden Çünkü ben bir defa evleniyorum erkek tarafı kız alıyor kardeşim erkek tarafı kız alıyor da sen de ona bakarsan erkek alıyorsun kendiniz sanki böyle altından gümüşten biri olarak görüyorsunuz bulunmaz Hint kumaşı olarak gördüğünüz için erkeklerde eğlenebileceği kadınlarla beraber oluyor yani aslında yine her şeyi siz yapıyorsunuz aza kanaat etmediğiniz için her zaman çok istiyorsunuz doyumsuz olduğunuz için de erkek bilende sadece günlük zevklerine odaklanıyor hepsi bundan ibaret
Yanlışın var biz erkekler öyle yılışık kız sevmeyiz ;) flörtöz kız/kadınlar şiddet görüp öldürülüyor. Bu kadar şiddet/cinayet (onaylamıyorum) neden oluyor sanıyorsun? Bir kısmı namus meselesi diyor, büyük kısmı ise hiç bir şey söylemiyor çünkü ağırına gidiyor. Sonra birde aşağıdaki sorular var ki tam evlere şenlik :((




Beyler; Merve'ler, Pelinsu'lar, Ece'ler ve diğer flörtöz kızlar yüzünden delikanlı Hatçeleri, Fatmaları, Aynurları üzmeyelim ;) birileri katil diğerleri mutlu eder. Mutluluğu "gardaş, abijim, aga, bro, bilader, reis, başkan, kral, devrem, kardo, moruk, müdür, topraağm, tertip, yiğidim, aslan parçası" diyenlerde buluruz.
Bu açıklamaların şeye benziyor hani şu kaslı yarı çıplak erkeklerin fotosuna bunlar eve ekmek getirmez meselesine😄 Aslında çok haklısın da bunu herkes anlamıyo işte.
Soru flörtöz kızlardı böyle bir cevap verdim eğer soru flörtöz insanlar olsa tersten düşününce erkekler nefes alsın yeter dine tayfa için mide bulandırıcı derdim 👍 Her kadına düşen seçici olmayan bir erkekte gerçekten mide bulandırıcıdır. Hele belli bir yaştan itibaren kadın peşinde ömür çürütenler gerçekten aşırı derecede iğreniyorum, mide bulandırıcı bir durum, evli olup başka kadınlara sarkanlar yok mu! İşte onlar insan bile değil.
Erkekler flörtöz kızları sevmez aslında.. sevdikleri şey , onlarla gezip tozmak eğlenmek, düşüp kalkmak , günlerini gün etmektir.. bundan ibarettir..
Hanım hanım kızlara az erkek gelir ama öz gelir.. Bu da pratikte kötü bir şey değildir.. Bir kızın peşinde ne kadar çok erkek dolanıyorsa ve erkekler arasında ne kadar popülerse çıkma teklifi falan alma konusunda , bu o derece kötü bir şeydir.. Erkeklerin bu kızı "basit" gördükleri ve bir süre gezip tozup sevişmek istedikleri düşünülebilir..
Cevap
81Cevap
Peki sen bana şunun cevabını verebilir misin kadınlar neden sadece parası olan erkeklere gidiyor neden dizi oyuncularının yaşadığı gibi bir hayat istiyor? Bugün evlenmek isteyen bir kadın düşünün ki o kadar çok gereksiz israf ve masrafa sokuyor ki erkek tarafını evlendikten sonra aldığı malzemelerin birçoğunu kullanmıyor bile, tabii daha sonrasında bunun hamilelik döneminde aşeriyorum ayağına olur olmadık şeyler istemesi yani birincisi erkekler zaten kadınların her şeyini karşılamakla yükümlü aslında belki de biraz onları siz yapıyorsunuz erkekleri kendinizden siz uzaklaştırıyor sunuz istekleriniz ve maddiyat yönleriniz tamamı ile bitmediği için her erkeklerde sadece flört edebileceği bir gecelik ikinci eğlenebileceği kadınlar arıyor aslında bunun sebebini siz yapıyorsunuz bugün Allah'ın rızası dinlenerek yani sadece evlilik bağı oluşturmak için evlilik yapan kadınlar olmadığı için hatta insan evlilik yapsa dahi evlilik yaptıktan sonra birtakım anlaşmazlıklar nedeniyle boşanma durumuna geldiğinde kadınların ilik kemiği ne kadar afedersin donuna kadar sömürmesi neden dolayı tazminat nafaka gibi gerekçeler den dolayı zaten şimdi günümüzde yasaların birçoğu kadınlardan yana erkeklerin hiçbir kıymeti olmamasından dolayı erkeklerde flörtöz kadınlar arıyor zaten böyle kadınlarla 1-2 gece parasını yedikten sonra adam da işini gördükten sonra gidiyor, gerçekten evlilik yapabilecek düzeyde bir kız olduğunu düşünüyor musunuz güzel şu anda böyle bir soru soruyorsun, bugün ben bakıyorum en küçük ilçede yaşayan kızlar dahil en başında bir şey istemiyorum mutluluğum olsun diyerek evlilik yapıyor daha sonrasında altın gümüş isteme söz nişan ben bir defa evleniyorum bir defa yaşayacağım diyerek insanları sömürmeye devam ediyor, bunun yanında her şeyi geçtim kapı açılmıyor gelin arabadan inmiyor diyerek çeşitli masraflar yaptırılıyor insanlara neden Çünkü ben bir defa evleniyorum erkek tarafı kız alıyor kardeşim erkek tarafı kız alıyor da sen de ona bakarsan erkek alıyorsun kendiniz sanki böyle altından gümüşten biri olarak görüyorsunuz bulunmaz Hint kumaşı olarak gördüğünüz için erkeklerde eğlenebileceği kadınlarla beraber oluyor yani aslında yine her şeyi siz yapıyorsunuz aza kanaat etmediğiniz için her zaman çok istiyorsunuz doyumsuz olduğunuz için de erkek bilende sadece günlük zevklerine odaklanıyor hepsi bundan ibaret
Selamlar.
Genelleme olarak bakmıyorum duruma ama birçok erkek flörtüz kızlardan hoşlanır bunun bir çok sebebi vardır daha rahat konuşulur daha rahat gezilir daha rahat aktiviteler yapılır ama bunların sonunda iki tarafında sıkılacağı durumlar başlayınca kısa süreli bir macera olarak kalır uzun süreli ilişki istemiyen kişilerin genelde flörtüz ilişkiler kurmak istedikleri aşikar ve genelde aşk değilde macere olarak duruma bakarlar...
Hahaha Bunları derseniz elbet de yalnız kalırsınız. 😄 gardaş, abijim, aga, bro, bilader, reis, başkan, kral, devrem, kardo, moruk, müdür, topraağm, tertip, yiğidim, aslan parçası" gibi şeyler diyosak📿
Senin böyle biri olduğunu düşünüyorum ayrıca
Ben öyle biriyim aga🙄
Dürüst bir cevap mı gerçekten
Yani sitede😄
Abazanlara karşı taktikse güzel fikir.
Tam üstüne bastın çek ayağını😄
👍🤫
Ne var yani biz "gardaş, abijim, aga, bro, bilader, reis, başkan, kral, devrem, kardo, moruk, müdür, topraağm, tertip, yiğidim, aslan parçası" gibi şeyler diyorsan hiç sorun yok kanka hatta bu tarz hitap şekli hoşuma gidebilir.
Bende kanka kelimesini hiç sevmem biliyon mu
Onları diyorsan tabi bulamazsın. Asker arkadaşım misin bu nasıl hitap şekli. Bebeğim diyen tikileri sevmem ayrı mesele. Sorun aslında şu. Onlar hızlı davranıyor sizin eliniz boş kalıyor. Erkeklerde aynı durum var. İlk adımı o atsın diye beklersen daha çok beklersin. Madem hoslandin git konuş ne diye bekliyorsun.
Flörtöz değil de en azından bazı buzları erken eritmek gerekir bundan kastım 3 günde sevgili olun değil ama bu işi gerçekten layığıyla yapmak istiyorsan o kadar zaman da odun gibi durmamalısın ilgini de belli etmelisin belki önümdeki duvar da bana ilgili olabilir ama bana söylemediği için haberim yok misali. Flörtözlük kötü ama fazla uzatmak daha kötü. Dünya üç günlük yer her şeyi uzatıyorlar
Kimin ne hali varsa görsün ya, kim kimi seviyorsa bana ne, kim kimle flört ediyorsa etsin bana ne.
Ben sevdim de ne oldu? Diyeyim kalbini kırdım.
Sakin ol aga🙄
Sakinim :)
Zevksizlerr. Eleman başkan herif diyen kız varken aşkiletam böböğöm, conom bonom diyenleri seviyorsunuz püü size.
Ohhh ohh benim yerime de tükür💦
Aksine öyle kızlar midemi bulandiriyo ya. Çok yapmacik itici geliyo. Dogal samimi ve delikanli kizlar candır.
Bide ben🙄
:D erkegin en rahat oldugu kız tipi dogal samimi delikanlı bide senin gibi kızlar yalan yok. Erkeğin doğasinda maçoluk vardir azda olsa. Bizim oralarda o flortöz kizlara mıymıy tipler denir. Öyle tiplerin yaninda kimse rahat edemez. Daha kasıntı olmayi gerektirir. Buda bana gore degil. He bu arada pes oynamayida biliyosan aksam gelelim istemeye 🤪🤪🤣🤣🤣
Onu bi türlü çözemedim yaw hep yeniliyorum🥺
:D kimse doğuştan prof olmuyor zaten geliştirilir hiç dert değil 🤣🤣
Hem ayrıca hiç de mıymıy demiyo beyler😏 Biz zaten hanzoyuz duygusallık lazım da ondan diyorlar😏
Duygusal değil misin yanii
Öyle duygu diğil. Sürekli aşkım bebeğim gibi şeyler duymak istiyorlar
Heee yok herseyin bi zamanı var. Surekli surekli oyle olunca bayıyo. Ama ilgi romantizm arada şart tabi ama arada.
Sevgilim yok flörtöz deilm ama Miniş diye hitap edicm bn.. hissediyor ondan olmuyor sevgilim bnce 😂
Aman boşver sevgiliyi direkt evlen🤭
Yok bn evlilik düşünmüyorum 😏
Hadi ben evlenirsem evlenmediklerimde aklım kalır diye düşünmüyom sen nie düşünmüyon😏
Çok var sebep 😂
Olur mu? Flörtöz severler ama diğeriyle evlenirler. Pis erkekler. Hepsi aynı. 😀😃
Aynen hep eğlenmelik😏
Dökelim be bacım yürü be kim tutar seni👏
Ben uzun zamandır kız sevemiyorum nasılsa bakmaz diye.
Ahahah sabah sabah bu görüş güzeldi😄
Neresi güzeldi yıkıklığımın?
Sevgililikle alakalı yorumlar ve sorular görünce moralim bozuluyor.
Uzun zamandır kız sevmiyorum kısmı😏
Aynen. Bir dede ile masa tenisi oynamak gibi birşey. Asla karşılık alamıyorum.
Tip yoksa böyle yani tip varsa geçerli değil dostlar.
Nasil gari aradığımı biliyorsun
Flörtöz olmasın zilli
Nerden bilecem be senin nasıl birini aradığını :D
Heee şu manken koyan🤦♀️
Flortoz mu seviyormuşuz , ne ara güncelleme geldi ya en son ne istediğini bilen sadık kiz seviyorduk
Aaaa öyle miymiş hiç duymadım
Abazasavar bombani atmışsın digerleri de ciddiye almis, zeki kiz işte
O kadar da diyorum beni ciddiye almayın diye😏
Boşver reis seni anlamayan anten taksın sen bak dalgana...
Aynen reis
Yani kimsenin flortuz kız sevdigi yok. Öyle fok balığı gibi minnosum bebeğim diyen kadın da hiç hoş değil. Hoşuma gitmiyor. Sende şaka da yapsan topragim başka demezsin herhalde.
Detayda yazdığın şeylerin çoğunu erkek arkdaşlarıma dahi söyletmem o derece sevmiyorum. Bunları konuştuğum kadın söylerse ve ciddi olarak süreklilik arz ederse soğurum 💁♂️.
bunun nedeni aşikar flörtör dediğiniz kızlar muhabbet başkatabiliyor işler daha hızlı yürüyor sizin gibi kızlar hiç etkilişimde bulunmuyor flörtten arkadaşlık ilişkisine dönüyor resmen aga, kral diyen kızla olmaz zaten bu kuraldır ne yani cidden 0etkilişim olan flörtün kıza ilgi vermek ve mıymıyını çekmekle alakası olan bir ilişki saçma bence
Konuşmayı bilmesi lazım. "Flörtöz" diye tabir ettiğiniz kızlar özgüvenli, gelip sohbet başlatabilen kızlar oluyor genelde.
Aga, birader vs. diyen kız da ne bileyim.
Yok be bence senin tarzın daha samimi. Ne öyle mıç mıç ilişki mi olur o dediğin kızlarla takılmak seks yapmak isteyen erkeklerin düştüğü kızlar bence senin tarzın daha samimi.
Eyvallah📿
Flörtöz değilim ve maksimum 3 flört etmiş bir kız benim için makbuldür. Daha fazlasına tahammülüm yok.
flortoz kizlar eğleniyorlar hergun duyuyorum şöyle yaptım aoyle. cevirdim diye işte böyle. embesilleri seviyorlar sonra erkekler kötü
Kadınlar duygusal varlıklardır insan kulağa hoş sozler duymak istiyor etrafimızdaki barzolardan bir farkı olmalı değil mi😂
Ama ama ya duygusal olmayan kadınlar nolacak😏 Rol mü keselim🙄
Flörtöz mü ben ilk defa duyuyom , bak sevmiyomuşum iste.
Üstüme alınmadım, ben cesur yürek isterim. Çıtkırıldım gibi yapma bebekler değil.
Ilk buluşmada geçmişteki tüm flortlerini anlatan tipler midemi bulandırıyorsunuz
Flörtöz kız mı?
Hayır hayır... Nema šanse.
Yanımda insan ırkını istemiyorum.
Oynaşmak güzel oluyor flörtöz kızlarla. Oynaşmak derken takılmak yani :)
Ben hanımefendi kadın seviyorum. Genelleme yapmayın artık.
Bunlar zevksiz Aga ben sana helal süt emmiş bir Hacı bulacam 🤓
Eyvallah ciğerim🧐
🧐👻
Çünkü onlar şapşik 😏
Çünkü onlar deli😏
Herkesle flört eden kızlar pek sevilmez, ilginin nedeni başkadır
Bey olmadigim için bilemiore 😏
Bey olsana😏
Daha sevimli geliyor demek ki onlara
Hıh yemişim sevimlisini😏
İşte aradığım kadın 👌
Eyvallah📿
öyle kelimeler daha hoş geliyor bana
Hangisileri🤔
Umarım karşına sen gibi birileri çıkar...
Umrım yoksa kesin anlaşamaz boşanırız
Shsjs😂
Yine bir genelleme ile karşımızdasın.
Ama öyle misal sen Bro diyen bi kızla evlenmezsin😏
Erkekler eğlencelik kadınları sever yiyip içip yatıp kalkacakları tiptekileri
Boşver onları ben seni alırım 😂😂😂
Al bari evde kalcam yoksa
Birakmam avradım yapicammm😂😂😂
Bana çiğ köfte yapıp çukulatta alır mısın🥺
Çiğköfteyle çikolatayı ayni anda isteyen koca yürekli hatunnn alirimm😂😂
Yhhhaaa evet evet evet😿 Yüsük, düğün filan istemem😏
Ee süper o zman yarın geleyommm 😂
Gel gel bende tuz alayım kahve için lazım olacak😋
Oluurrr 😂🤭🤭
🤭❤
Bayan nosyonuna aga bilider vs yakismiyor bence. Baya da hirt zirt yakismaz... ama bazilari maco diye tabir edilen modele tapiyor...
Oo yeni inciler dökülmüş etrafa :))
Eheh hep bende kalmasın dedim
Oy yiğidin oy civanım tüketme umutlarını
Bekliyoz bakalım agam
Flört mü hiç de anlamam öyle şeylerden ben
Bencede süper :))
Anladın mı😏
Bunlar şey gülüşü gibi oldu sinir👉👈
Yaaa ama yaa gidip çamaşır makinasında ağlicam gör sen😿
yürü be kim tutar seni :)))
Eyvalllah beeğğ😏
senin gibi hatunum vardı kaybettim kendi ellerimle öldürdüm sözüm ona :)))
Şerefsiz seven kızlar bunu söylüyor djdj
Şerefsiz sevseydim manitam olurdu
Ben elimi ayağımı çektim o işlerden, en azından Türkiye'de.
Çoğu kişi kısa ömürlü ilişki kuruyor diye, ben mesela öyle değilim
Kendini karşı taraf için lütuf sayan biriysen sevgilin olmaz.
Ne alaka? Onla bunla sevisen yatan kizi anca abaza sapiklar ister
Sevdiğimizi kim söyledi ki.
Bizim mahalledeki teyzoşlarla gıybetinizi yapıyom da onlar dedi😏
Yapma beee çok eğlenceli oluyo bi kilo çekirdek alıp çitliyoz kısır falan güzel gidiyo sende gel🥳
Aboff o zaman kısır malzemesi getir beleşe yok öyle🙄
Taaammdır anlaştık🤝
Kimse ile işim yok o konuda
En güzeli temiz kafa valla yaw😏
Kıyamam ben sanaaa
Bende sana 🥺 Kimse sen gibi sevmiyo beni🥺
Sevmesin zaten kıskanırım 😏
Hadi evlenek😏
💍 benimle evlenir misin
Cevap ver lan sksksk
Evlenirim ulan evlenirim😍
Ohhhh beee vursun davul çalsın zurna sksksksk😂😂😂😂💃💃💃💃🕺🕺🕺🕺🕺
kadın kısmının cilvelisi makbuldür
o kızlar benden uzak Allah'a yakın ya
Onlara öyle yarıyor
Nasıl yani yarıyor😳
Hiç sevmiyorum gram ilgimi çekmiyor
Kahpeler kalbimizi yordukları için. 😚
Senin ki ergence şeyler.
Alakası yok sen çirkinsin ondan sapsın.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?