Beyler neden hep flörtöz kızları seviyorsunuz?

Hep flörtöz değilim diye manitam olmuyor diğmi😾 Bebeğim diyen kız arıyorlar hep😼
Ne var yani biz "gardaş, abijim, aga, bro, bilader, reis, başkan, kral, devrem, kardo, moruk, müdür, topraağm, tertip, yiğidim, aslan parçası" gibi şeyler diyosak😾📿
Beyler neden hep flörtöz kızları seviyorsunuz?
Beyler neden hep flörtöz kızları seviyorsunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 😊

Eyvallah aga😏📿
Beyler neden hep flörtöz kızları seviyorsunuz?
Cevapla