Nişanlandıktan sonra soğudum, ben mi dengesizim kızlar mu soğutur hep?

Nişanlanana yani geçen aya kadar aşıktım. Çok hem de. Ama nişan sürecinde kendisi çok bağlandı bana (ya da bağlılığını belli etti). Avucumun içinde o kadar hissettim ki artık cazibeli gelmiyor. Öncesinde süründürmüyordu, sevdiğini hissettiriyordu ama bıraksam etkilenmez gibi görünüyordu. Taktik yapıyormuş herhalde. Nişandan sonra değişti, evlenmekten vazgeçmedim elbette, sadece duygularım bayağı azaldı. Ben mi dengesizim kadınlar mı dozajı ayarlayamıyor
Nişanlandıktan sonra soğudum, ben mi dengesizim kızlar mu soğutur hep?
Cevapla