Eski eşim ve sevgilim karşilasti ama benim duygularim karmakarisik sizce yanlis mi yapiyorum?

Merhaba 28 yasindayim muhendisim ama Şu an calismiyorum bi sevgilim var 33 yasinda. Daha once bir evlilik yasadim gecen yil bosandim benden yasca buyuk ve taninan biriydi maddi durumuda cok iyi olunca, olur sandim ama yaş farkindan yurutemedik medeni bi sekilde bosandik.
Gecen hafta merdivenlerden dusup ayagimi baya bi incittim kafamida yarinca😒 1 gun hastanede kontrol amacli kaldim ama cok sukur iyiyim Şu an.
Ertesi gun öglen taburcu olup cikacaktim annem yanimdaydi cikisa sevgilim gelecekti eve birakicakti ama ayni anda eski esimde nerden duyduysa geldi, sacimi oksadi gecmis olsun gibisinden ama dikkat etsene canim benim dedi sen hep boyle dikkatsizsin ya da nazar degdi sana dedi goz kirpti güldü , ben biraktirayim sizi falan dedi hayir sagol dedim o sirada sevgilim cikti gitti aradim acmadi mesaj attim donmedi. Aksamina boyle seyler hoşuma gitmiyor sen kimi istedigine karar ver dedi telefonda kavga ettik.
Ertesi gun geldi baristik ama hâla soguk bana karsi kasimda evlenicez ama ben neden bilmiyorum ama belki bu dusuncem cok yanlis ama eski esim o gun geldigi icin cok sevindim istemsizce, aksam mesaj atti daha iyi misin ben senin hep yanindayim unutma ne olursa olsun diye iyiyim tesekkur ederim dedim, cevap yazdim yazmayabilirdim bilmiyorum ya kafam allak bullak ve karisik.😒😒
Eski eşim ve sevgilim karşilasti ama benim duygularim karmakarisik sizce yanlis mi yapiyorum?
Cevapla