Görücü usulü evliliği küçümseyenler neyin kafasını yaşıyor?

Ne zannediyorsunuz herkes köşeyi dönerken birbirine çarparak, kitaplarını karıştırarak, kafede, uçakta, otobüste ya da okulda mı hayatının aşkını buluyor? Böyle bir şey mümkün olabilir mi? Hayat ihtimallerle, zaman dilimleriyle doludur.
Bu yüzden iki insanın birbirini tanıması, sevmesi ve evliliğe adım atması aracılar vasıtası ile de olabilir.
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Görücü usulü evliliği küçümseyenler neyin kafasını yaşıyor?
Cevapla