İki gündür mesajlarıma geç bakıyor çok yoğun iş diyor bende akşam erken yatıyorum o geldiğinde konuşamıyoruz bugün gittim baktım gerçekten yoğundu ama mesaj atamayacak kadar değil böyle bi konuşma geçti aramızda sizce ayrılığa doğrumu gidiyoruz
Sevgilim akşam beni arayacak sizce ayrılığa doğru mu gidiyor ağlamaktan gözlerim şişti?
Heycanı bitmiş olabilir ama ayrılcak gibi değil bence. Sabah erkenden Günaydın yazdığında öğleden sonra Günaydın yazıyorsa son görülmesine bak, sana yazdığı saatte girdiyse gerçekten işi vardır. Ama sürekli girip çıkıp sana yazmıyosa işim var diye bahane yapıyodur. Erkekler biraz yaptığı işi abartır. Sen bi iş yaparsın o işi yaparken ona da yazarsın sana bu kolay gelebilir. ama o işi büyütür çok mühim bi iş yapıyomş gibi abartır ve yazmaz. Erkeklerin çoğu bu şekilde. Beyin yapılarımız farklı onlara da hak vermek lazım. Seni aradığında sakince durumu açıklamaya çalış. Sıkıldığı belli daha fazla bunaltırsan ayrılmayacağı varsa bile ayrılık düşünebilir. Bence bi iki hafta kadar o yazmadan aramadan ne yaz ne ara. Biraz kendi haline bırak. Anca öyle düzelir. Ayrıca aradı mı arayınca haber ver 😂
0
10 Yorumla
Soran
+1 yıl
yok daha aramadı :D 20 dk sonra çıkıcak işten ozaman arar dünde yazdım bi tuhafsın bi kaç gündür diye nasıl ya dedi bildiğin soğuksun dedim yok ya yorgunum sadece işteyken otomatikmen modum düşüyor dedi ama bugünde sabah günaydın yazıp öğlen günaydın yazınca sinirim bozuldu yani bide o kadar çalıştığı yere gittim gelemedi bile yanıma yoğundu da yani oda haklı o geç çıkıyor işten bende uyuyo oluyorum o saatte konuşamııyoruz sıkıntı oluyor şu an tek korkum ayrılması
Akşam erken uyuyosan denk gelemiyorsanız, haftanın bi kaç günü bekleyebilrsin telefonda konuşmak için bence hoşuna gider beklemen. Dediğim gibi WhatsApp giriş çıkış saatleri çok ipucu verir ona dikkat et. Bence ayrılmaz ya. Çok mühim abartılcak bi anlaşmazlk durumu yok çünkü, her ilişkide olan bi durum şu an. Zamanla düzelir. O çalıştığı için senin biraz alttan alman lazım. Bide yaz insan sıcaktan bile sevdiği şeyleri yapamıyo. Bende sevgilimle, günde toplasan yarım saat konuşuyorum.
whatsapp son görülmesi kapalı ikimizinde ondan bakamıyorum ama bi uygulama var onu indiricem halledicem evet telefonda sakin konuşmam lazım dimi nasıl bir cümle kuriyim sence peki
Son görülme kapalı olması beni gıcık eden bişey 😂 Evet programlar var logify öneririm ben onu kullanıyorum. İlk bi gün ücretsiz. Bazı programlar üç gün ücretsiz. Dene bence içinde kalmasın. Ama yakalarsan belli etme ona kontrol ettiğini. Deneme süresi bitince silersin. Zaten bi günde doğru mu söylüyo anlaşılır. Seni iş çıkışı aradığında ilk bi kaç dkka havadan sudan konuş günü nasıl geçti sor. Sonra da benimle ilgili ne düşünüyorsun de bi kaç gündür bana soğuk olduğunu hissediyorum, gerçekten işin olduğu için yoğunsun diye mi yoksa başka bi sebebi var mı bilmek istiyorum çünkü bu şekilde aramızın soğuk olması beni üzüyor de. Bide ona hak ver aa evet çalışıyorsun yoruluyorsun gibi..
Saat 8 de çıkıyor işten diye biliyorum ben bekledim baya saat 10 da yazdım çıkmadın mı hala diye yeni çıktım dedi bence yalan 11 olmadan ara beni de konuşalım dedim tamam az sonra aricam dedi aramadı 11.30 oldu bende iyi geceler yazdım görüldü bile atmamış derdi ayrılmak
Yazmadı hiç :( arkadaşı ile görüştük bugün ayrılıcak galiba tuhaf davranıyor dedi eski sevgilisi ile barışabilir dedi bende eve geldim bu ilişkinin geleceği yok bitirelim yazdım görüldü attı
benim aldığım enerji sevgilinin çok yorgun oluşuydu. yalan mıdır tamamen bilemem ama ben iş yoğunluğu olduğu için cevap vermeye üşendigini düşünüyorum ve ayrılacakmışsınız gibi gelmedi konuşmalara göre. ama bence çok üstleme
İnsanlık hali yorgunluktan dolayı ister istemez soğuk davranılabilir başka şeye kafası takılmıştır işte ayrı bir zorluk yaşamıştır bunlar normal. Ama bu kadar darlarsan uzun sürmeyeceği kesin
Ne nasılı cümlem gayet açık biraz kitap oku bu seni rencide etmek için değil ama sen her şeyi ters anlıyorsun. Adam yoğun hayattan bıkmış senden ayrılmak istemiyor.
Soran
+1 yıl
sabah erkenden 8 de günaydın mesajı attım bana öğlen 1 de günaydın diyor ve sabah9 da işe gidiyor normalde iş yoğundu yazamadım diyor normalmi bu yani
Bak topun olduğumda yahut depresyona girdiğim zamanlar ölüp bittiğim adama bile yazmam anladın mı olayı şimdi. Sana söylemediği ne sorunları vardır kim bilir. Başka zaman olsa evet soğutmak için yapıyor derdim ama adamın kullandığı cümleler bunalımda gibi gösteriyor.
Soran
+1 yıl
haklısın bugün gördüğümde de çok yoğundu ve çalışıyordu ama işte bende böyle geç bakmaya başlayınca ayrılmak istiyor gibi düşündüm
Ayrılmak isterse net sinyaller verir zaten en başında açıklama yapmaz oradan anlarsın.
Soran
+1 yıl
Akşam yazdım 10 da işten çıkmadın mı hala dedim yeni çıktım dedi 11 olmadan ara beni de konuşalım dedim tamam az sonra Ariyicam dedi bekledim aramadı 11.30 oldu iyi geceler yazdım hiçbişey yazmamış ne anlarsın sen bu işten şimd