Bir erkek arkadaş kalmak istediği kıza neden hem yürür , kıskanır hem de sana o şekilde hislerim olmadı der?

Sevdiğim kişiye bana o kadar şey yapmasına rağmen özür dilemek için mesaj attım arkadaş olalım o zaman dedi. Ben de zaten ondan ötesi olmaz artık dedim. Dün buluştuk bana nasıl yapalım dedi arkadaş olarak mı yoksa eskisi gibi diye sordu ben de artık öyle olmaz anca arkadaş oluruz dedim. Erkek arkadaşlarımı falan baya kıskandı ondan ayrı olduğum zamanlarda bana yazanların fotosunu istedi. Biri sana yazarsa rahatsız ederse direkt bana yönlendir vs. dedi. hem bana diyor ki sana karşı öyle hislerim hiç olmadı hem de böyle şeyler yaptı. Ben onu yıllarca sevdim kendimi bi anda toplamama da baya şaşırdı.
Bir erkek arkadaş kalmak istediği kıza neden hem yürür , kıskanır hem de sana o şekilde hislerim olmadı der?
Cevapla