Reddedildiğim kişiden hala hoşlanıyorum, daha doğrusu onu tanımak istiyorum nasıl biri olduğunu onun da beni tanımasını istiyorum?

Reddedilmiştim ama nedenini bilmiyorum, kibarca reddetmişti zaten mesajla olan bir şeydi. Aslında başta amacım yüz yüze konuşup onu tanımak sonra hala hoşlanmaya devam edersem söylemekti ama olmadı.
O zamanlar sevgilisinden ayrılalı birkaç ay olmuştu öncesinde bende sevgilisi var diye yazmadım zaten öyle biri değilim.
Şimdi gidip sevgili olalım hemen takılalım değil de bir şekilde onunla konuşmak tanımak istiyorum çünkü anlaşacağımızı düşünüyorum, ortak noktalarımız da çok.
Çirkin biri de değilim, diğer kızlar gibi de en azından etrafındakiler gibi
Ne yapmam lazım unutamıyorum da zaten
Reddedildiğim kişiden hala hoşlanıyorum, daha doğrusu onu tanımak istiyorum nasıl biri olduğunu onun da beni tanımasını istiyorum?
Cevapla