Erkek kardeşim 164 ve bu sebeple hep sinirli ve mutsuz, onu nasıl sevindirebilirim ki?

Eve geliyor ruh gibi, geceleri bazen agalama sesi geliyor. Hiç yanımda ağlamadı ama o geceleri fark ettirmeden ağlıyor. Daha önce hep ben kısayım diye konuşurdu. Kısa olduğunu inanılmaz kafasına takıyor artık. Ne yapacağım bilmiyorum. Evet kısa erkek iyi değildir ama bu kadar da takmasina gerek yok, sonuçta elinde değil, değiştiremez hayatını kendine neden zindan ediyor. Hep üzgün hep bitkin görüyorum onu :( 16-17 yasindan beri gülerken görmedim.
Erkek kardeşim 164 ve bu sebeple hep sinirli ve mutsuz, onu nasıl sevindirebilirim ki?
Cevapla