Sevgilim çok fazla iyisin biraz sert ol dedi bana?

Bir kaç gündür isteksiz ve ara sıra yazıyordu bugün ise arkadaş kalalım dedi. Sonra biraz üzerine gittim işte sen çok fazla iyisin iyi davranıyorsun biraz yerine göre iyi ol sert ol biraz böyle seni üzerler ben bile üzerim bana karşı bile iyi olma fazla dedi. Genelde kızlar iyi erkek ister bu neden böyle istedi. Genelde kızlar iyi erkek istemezmi bu neden böyle istiyor
Sevgilim çok fazla iyisin biraz sert ol dedi bana?
Cevapla