Sevgilim ssürekli kıskandırmaya falan çalışıyor sevmediğinden mi :(?

sürekli kıskandıracak bişey diyo artık üzülmeye başladım öyle biri değil ama insan gerçekten sevse sizce de bunları der mi bilmiyorum ben kıskandırmaya falan çalışmıyorum çok saçma geliyor gözü dışarda mı yani şimdiii alttan mesaj mı veriyoor ne düşünüyorsunuz
Sevgilim ssürekli kıskandırmaya falan çalışıyor sevmediğinden mi :(?
Cevapla