O yokmuş gibi nasil davranirim (lütfen bana akil verirmisiniz)?

erkek arkadaşimdan 1 hafta önce ayrildik (bi daha asla bi yerde olamayiz ayrilik sebebimiz çok buyuk) en onemlisi her gun goruyorum kapi konşum olduğu için.. 2 yildir kaliyor bizim mahallede kiraci olarak iş icin burda ve daha ne kadar kalicak bilmiyorum seviyorum desem değil sevmiyorum desemde yalanci olurum bağlılık gibi bisey hep evlilik gibi laflarda aramizda gectigi icin ( o konustuğu için) saninirim kendimi ona ait hissediyorum duyğularim çok karisik o yokmus gibi nasil davranirim? mecburum bunu yapmaya asla ve asla aramizda bisey olmaz bundan sonra yaptigi cok buyuk hata affedilemez bi hata.. birinin aklına ihtiyacim var :(
O yokmuş gibi nasil davranirim (lütfen bana akil verirmisiniz)?
Cevapla