KIYAMADIĞIM SEVGİLİM KIYDI BANA NASIL GEÇER BU?

27 yaşım. 4 yıllık sevgilim vardı. Her şeyi yaptım onun için. Günlerce ağladım. Parası yoktu herkes beni överdi dış görünüş olarak. Bunları bir kere bile yüzüne vurmadım destek oldum. Kendi para kazanır kazanmaz bana ilgisiz oldu laf altından bakımsız demeye çalıştı. Her şeye katlandım bana ilgisiz olmasına değer vermemesine. Ama en çok ihtiyacım olduğu zaman bahanelerle çekip gitti. Peşinden gitmedim çünkü benim ona ihtiyacım var ama oda gelmedi. Benim için bitti her şeyi unutmak zor. Kötü bir dönemdeyim zaten bide bu çıktı nasıl atlatıcam. Ve nasıl olurda bu kadar kötü olur Ben hala bile acaba yalnız mı kaldı diye üzülürken o benim sıkıntılı anımda böyle düşünmüyo. 4 yılımı verdiğim için kötü olması canımı yakıyo.
KIYAMADIĞIM SEVGİLİM KIYDI BANA NASIL GEÇER BU?
Cevapla