27 yaşındayım çok nadide, kibar bir adam çıktı karşıma gerçekten iyi biri açıklamaya bakar misiniz?

Gerçekten kibar çevresi düzgün ve baya çevresi olan tüm amacı kendini geliştirmek olan bir adam çıktı karşıma. Tam evlenilecek bir adam yani o kadar bana benziyor ki fakat sanırım evlilikten mi korkuyorum bilmiyorum sadece korkuyorum. Evlilik gibi bir hayalim de yok sebebi de bence babam. Babam bizi ezen biriydi. Adam benden büyük 8 yaş bu benim için hiç sorun değil hatta kendisi benim eğitimcimde yani bir sertifika programında adam baya da başarılı mesleğinde neyse fark ettim her story më emoji atmaya başladı spora gidiyorum sabahtan gidiyorsun tebrik ederim falan diyor ve cok da efendi konuşuyor benle ki bence böyle de biri. Sizce benden hoşlanıyor mu? Ben ona bir kere abim gibisiniz falan dedim sırf olur da benim yaklaşımımı yanlış yorumlar diye fakat acaba gene de bana yürüyor olabilir mi?
27 yaşındayım çok nadide, kibar bir adam çıktı karşıma gerçekten iyi biri açıklamaya bakar misiniz?
Cevapla