Erkek arkadaşımla sürekli tartışıyoruz? Benmi hataliyim sürekli fotoğraf mi istenir?

Arkadaşlarımla buluscam diyorum benden izin aldı mı diyor neyse alttan alıyorum bana fotoğraf at diyor arkadaslarinida çek diyor bana guvenmiyormusun diyorum güveniyorum diyor alt tarafı arkadaşlarımla oturup sohbet etcem arkadaşlarımi ne işin içine katiyon yanlismi dusunuyom
Erkek arkadaşımla sürekli tartışıyoruz? Benmi hataliyim sürekli fotoğraf mi istenir?
Cevapla