Ben ölürsem yalnız kalmasın diyerek kocasına 2. eş buldu! Sizce bu durum normal mi?

Olay Malezya'da yaşanmış, görünce şok oldum. Kadın ben ölünce kocam yalnız kalmasın diyerek tabiri caizse kendisine kuma getiriyor. İşin ilginç kısmı yeni eşi Facebook'tan arıyor. 🤣🤣 "Hastalanırsanız veya güçsüz düşerseniz çok eşlilik harika bir şey." demiş kadın röportajında. :D Siz ne düşünüyorsunuz sizce normal bir durum mu bu?

Ben ölürsem yalnız kalmasın diyerek kocasına 2. eş buldu! Sizce bu durum normal mi?
Ben ölürsem yalnız kalmasın diyerek kocasına 2. eş buldu! Sizce bu durum normal mi?
Cevapla