Soruyu beğeniiin
Soruyu beğenir misiniz?
Görüş için telekkürler🤓
Seve seve ya da seve seve derdim de şimdi kiminle evleneceğim ya da nasıl karakterde bir sevgiliye sahip olacağımı bilmiyorum. Moral düzeltme şekliinde kişiden kişiye göre değişir. Sürekli melankoli, ota boka surat asan birisi ise sevsem dahi moralini düzeltmem. Kendi kendine düzeltmeyi öğrensin. Onun dışında büyük bir olay olduysa bazen yanında sessizce oturmakta moral verir, bazense sevdiği şeylerle onu şımartmakta. Önemli olan yalnız hissetmemesini ve dayanağı olduğunu bilmesini sağlamak.
Herzman yaptığı günlük şeyleri bir kenara bırakır hiç yapmadigimiz bir şeyleri denerdik o gün. Kafası dağıldıktan sonra zaten ne yapıyorsak egleniriz eglendiririm onu herturlu 😄 eşimse kendisi akşama da bi operasyon yapardık artık mutluluğun vücut dili sonuçta 😉
Beraber yapılacak güzel bir aktivite olabilir. Aklıma başka bir şey gelmiyor.
Teşekkür ederim ☺️
Eicalaar🌺
Güzel bir yemek hazırlarım sonra da masaj yaparım 😜
Cevap
53Cevap
Burda bile sevdiğim insanın moralini yükseltmek için elimden geleni yapıyorum gadası. Ama malesef ki karşı taraftan yeterli ilgiyi görmüyorum. Ama olsun ben bu huyumu seviyorum.
🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Beraber yapabileceğimiz bir aktivite öneririm, duruma göre hareket etmeye çalışırım.
Ben en son cep telefonu almıştım... Elimden aldığı gibi odasına kaçtı... Ne teşekkür etti.. Nede bir öpücük.. O yüzden beni kimse sevmeyeceğim için bu saatten sonra.. Moralini yükselteceğim kimsede olmayacak efendim..
Önce onu dinlerim neden morali bozulmuş sonra konuşur sakinleştirir son darbe şebeklik yapar güldürürüm😂 gerçi bunlarla uğraşamam diyen kredi kartını verir bak bakalım nasıl morali yerine geliyor 😂😂
Önce güzel bir akşam yemeği hazırlar ve kucağıma alıp mutfağa götürürüm. Yemek yiyip, güzel yakın bir dans ettikten sonra daa... hayal gücüne kalmış artık... :)
Güzel bir yemek ya da tatlı yaparım
Kafası dağılsın diye dışarı çıkmayı önerebilirim
Moralini bozan şeyi anlatması için teşvik ederim ama zorlamam
Şarkı açarımmm
Güldürürüm
Merhaba,
Dışarı çıkabiliriz. Birlikte vakit geçirebiliriz. Oturup konuşabiliriz. Derdinin ne olduğunu anlayama çalışırım. Final olarak sevişebiliriz.

Böyle deli gibi gülerim 😂 ister istemez yükselir
Ona en güzelinden bir pizza yaparım :) Şeyma subaşının da dediği gibi HERKESİ MUTLU EDEMEZSİNİZ ÇÜNKÜ PİZZA DEĞİLSİNİZ. Sevgiler...
Önce derdini dinlerim. Sonra her koşulda yanında olduğumu söylediğimde morali düzelir.
Sonsuz desteğim.
Ona bir masa hazırlarım güzel yemekler yaparım bide mum yakarım, güzel bi hediye alırım son olarakta bi öpücük bunada morali yükselmeyen varsa ne biliyim yani
Gerçekte var mısınız yoksa hayal ürünü müsünüz?
Kendini çimdikle acı hissediyorsan gerçeğim
Olsaydı 🤔 onu güzel sözler veya hediye alarak mutlu edebilirdim onlar da etmediyse sorarım neden bozuk diye ona sarılıp konuşurum 🥰😇
Yanına otururum elinden tutup güzel sözler söylerim "canım" "aşkım" "seni seviyorum" tarzında. Yanağından öperim bikaç kez, ardından dudağa kondurmaya geçerim, elini alıp bacağıma koyup okşatırım
Güldürürüm eğlendiririm benim yanımda moralinin bozuk olması bozuk kalması çok mümkün değil
Sorunun kaynağını bulup hemen farklı şeylerle ilgileniriz.
O yeter ki yanımda olsun 😊
Onu neşelendirmek için her türlü şebekliği yaparım kısaca
İlgi, alakamı daha fazla arttırırdım. Onun sevdiği şeyleri yapardık tüm gün.
Ben ona hayatımın anlamı desem, morali yerine gelir zaten😁
Onun morali bozuksa zaten benimde olmaz o yüzden elimden geleni yaparım
Para altın hediye ve müşteri ile yatmasını görmezden gelirsen sevinir birtek kadın
Her kadın için geçerli olmadığını umarım biliyorsundur.
para ya da kredi kartı ver alişveriş yap demen yeterli.
Gezerek. Gezmeyi çok seviyor. Alırız bir sırt çantası, nereye isterse.
Ona yanında olduğumu hissederek veya onu kafasını dağıtacak onu mutlu edecek şeyler yaparak.
partnerim olur genelde güzel bir tatlı ardından iyi bir duş kokulu masaj yağı ile masaj ve bir kaç saatlik rahatlatma şeysi.
Ne eşim ne sevgilim var param var huzurum var bu saçmalıklar ile uğraşmıyorum istediğim zaman zevkimi alıyorum kimseye ihtiyacım yok gel diyorum geliyor git diyorum gidiyor
Ayakta dömeltirim duvara dayayıp çat çat dibine dibine hiç bir şeyi kalmaz 😉
Beraber yapabileceğimiz eğlenceli aktiviteler önerirdim.
Sevgilim eşim olmadığı İçin kendimi mutlu etmeye çalışıyorum😂
bence sarılarak uzun uzun dudak dudağa öpüşmek çok iyileştirici ve moral verici
bol ilgi bol alaka sevgi ve hoslanacagi mutlu olacağı konulardan bahsederek.
Duzeltmeme gerek yok komik bir kizceyim ben istemese de her halime guler 🥳
Elime silah alıp kalbinden vururum 😊snsjdndn
Seveceği, güleceği şeyleri yapmaya çalışırım
Ben yanındayken morali pek düşük olmaz zaten💅
aktivitelere farklılık getirmek güzel olabilir
Hiç sevgilim olmadı. Tipsizim ya hani o bakımdan
Küçük gediyelerbiltifatlar belki biraz masaj
Öperim yanımda değilse de boş boş konuşurum
Sarılıp öperek ve konusarak
Sevdigi seyleri yapariz komik kesi videosu izleriz
Küçğk küçük süprizler yaparak
Vallaha ne eşim ne sevgilim hiç yok
Beraber bir zırlar kendimize geliriz
Genelde alışveriş yaparak kendine gelir.
İstediği kıyafetleri alarak😀
Bakışlar bile mutlu eder tabi olsaydi
Ver kredi kartını bak nasıl mutlu oluyor
Bu durumda orspuu olduğunu kabul etmiş oluyorsunuz
param çok yediriyorum koymuyor bende istediğimi alıyorum zevkime bakıyorum. iki taraflı anlaşma
@rottenily yanı tespit doğru ama ben uygulamam
Para yediren başka şeylerde her
Bi öperim kendine gelir
Canıma kıyarak🪓🪓
İlgi gösteririm
Sevişerek 🤣🤣🤣🤣
Ne zaman nerde 🤣🤣
Nankör 🤣🤣🤣
kimsemiz yok ki
Konuşarak
😜🤪😜🤪😜🤪
Benim yanımdaysa morali bozuk değildir.
Ona Bi tepsi baklava alırım
Güzel bir öpücükle.
Düşük olmaz
Sevişerek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?