Flörtüm "Seni iş arkadaşlarımla tanıştırmam." dedi. Ne demek istiyor?

Gayet alımlı güzel bir kızım bakan dönen bir daha bakar kariyerim var oturaklıyım. Yeni yeni bir doktorla görüşmeye başladım. O kendi didindi uğraştı benimle olmak için. Yakışıklı falan da değil sırf düzgün biri bana karşı güya kibar diye görüş dedim kendi kendime. Kendi çalıştığım hastaneye gel falan demişti görmeye. Bende dalgasına olur dedim. İş arkadaşlarınla tanıştırırsın artık dedim güldüm. Bana seni iş arkadaşlarımla tanıştırmam dedi. O kadar sinirlerim bozuldu ki. Tepem attı. Nöbette olduğu zaman gelmemi istiyor. Sinirlerim çok bozuldu. İş arkadaşlarımla tanıştırmam ne demek hastane ortamında? Moralim bozuldu. Saklancak gizlenecek kukla mıyım ben? Bir de bozulduğumu belli ettim. Sen yanlış anladın beni diyp. Çok sinirlendim açıkçası. Haksız mıyım? İnsan bu şekilde söyler mi ya? Bu ne kabalık. Haklısın o şekilde söylememeliydim dedi. Çok tepem attı. Oturdum ağladım sinirden. Nasıl davranayım bundan sonra? Ben de onu arkadaşlarımla tanıştırmak istemiyorum. Ama gidip direkt seni tanıştırmam demedim. Gücüme gitti. Ne yapayım siz olsanız ne yapar ne söylersiniz?
Flörtüm "Seni iş arkadaşlarımla tanıştırmam." dedi. Ne demek istiyor?
Cevapla