Normal erkek arkadaşınızla dm üzerinden konuşurken hoşlandıgını nasıl anlarsınız?

Ünide sınıf arkadaşımla çok muhabbetimiz olmadı arasıra konuşurduk da dün gece 4 saat konuştuk dm üzerinden fotoma yorum yaparak başladı. Baya şakacı komik bir insan bol gülücüklü bir şekilde konuşuyoruz 5 6 tane gülme işareti atıyo hep konuşurken. Benim gözlerime falan iltifat etti gülerek. İşte benim cevabıma görede karar ver ona göre yürüyeceğim dedi yine gülerek diyo bunu işte yeşil gözlerine şiir mi yazmalıyım falan dedi en son bu kadar tatlı olduğunu bilmiyordum yazdı ama bol gülücüklü yine biz şakalaşarak alttan alttan bana böyle şeyler dedi bende tam emin olamadım acaba şaka amaçlı mı yoksa hoşlaniyomu diye🤭
Normal erkek arkadaşınızla dm üzerinden konuşurken hoşlandıgını nasıl anlarsınız?
Cevapla