Bana ne yapmam gerektiği hakkında fikir verir misiniz?

2 buçuk yıllık bir ilişkinin ardından 1 ay önce evlendik. Evlenmeden önce de şaka olduğu iddia edilen küçümsemeler ve dalga geçme muhabbetleri devam etti. Sen şöylesin, böylesin. Şuran böyle buran çok çirkin, bir şeyi yanlış yaptığımda sana iş yaptıranda kabahat vs. Ben öğretmenim, çirkin olduğumu da düşünmüyorum ve böyle şeylere takılan bir insan değilim ama hep yapıldığı için artık ben bunaldım bu durumdan. Evet ben de mükemmel bir insan değilim triplerim var surat asarım ama böylesi zoruma gidiyor. Tartışmamız boşanma konuşmasına kadar gitti. Fikirlerinizi duymak istiyorum ama rica ediyorum biliyordun evlenmeseydin demeyin bana.
Bana ne yapmam gerektiği hakkında fikir verir misiniz?
Cevapla