Çocuk doğurmaya utanmıyorsunuz da yüzünüzün ya da boynunuzun morarmasında niye bu kadar çok utanıyorsunuz 🤣?

annemle her zamanki gibi azıcık kapıştık O benim saçımı çekti Ben de onu yakaladığım gibi yanağımn ısırdım 🤣🤣 zaten annemi yanakları bembeyaz da çok tombiş her zaman ısırıyorum her zamanki gibi ciyak ciyak bağırdı Ben nasıl insan içine çıkacam millet ne der Bir de geçenlerde İngiltere'den amcam ve oğlu geldiler onlar da bizde kalıyor annem utancından yemeğe bile emmek istemiyor Allah'tan evde misafir var diye üzerime saldırmıyor yoksa parçalayacak 🤣 Bir de yarın yazlığa gideceğiz millet ne dermiş hayır sen çocuk doğurmuşsun ona utanmıyorsun da morarmak dan niye bu kadar utanıyorsunuz
Çocuk doğurmaya utanmıyorsunuz da yüzünüzün ya da boynunuzun morarmasında niye bu kadar çok utanıyorsunuz 🤣?
Cevapla